pergunnar Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Jeg holder på å montere anlegg i en gammel Toyota Corolla, ledningsystemet i bilen er veldig enkelt, det kommer en + og en - ledning fra foran i bilen inn til spilleren. Alt virker, untatt memory, dvs den nuller seg helt ut når jeg slår av tenningen. Har koblet rød og gul sammen fra spilleren inn til + fra batteri. Men virker fortsatt ikke. Noen bra tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Jeg holder på å montere anlegg i en gammel Toyota Corolla, ledningsystemet i bilen er veldig enkelt, det kommer en + og en - ledning fra foran i bilen inn til spilleren. Alt virker, untatt memory, dvs den nuller seg helt ut når jeg slår av tenningen. Har koblet rød og gul sammen fra spilleren inn til + fra batteri. Men virker fortsatt ikke. Noen bra tips? er det pluss på kabelen når du slår av tenninga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hvis memory ikke virker, og du har koblet DIREKTE til + på batteriet, så er det noe feil med spilleren... men tipper du har koblet deg på en ledning som har + med tenningen på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hvis du har en corolla fra 80-tallet var det bare 2 ledninger inn i spilleren,tenning/ACC+ og -. Men det er en tredje ledning inni der et sted som har konstant strøm. på min var denne isolert og stripset fast,tipper det er det på din og. Denne ledningen er koblet på "dome"sikringen i motorrommet... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 om du koplet begge på pluss brytes den av tenningen iom atdu sier den går av i takt med tenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg