Jo-Erik Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hei! noen som har forslag på hva en bakaksel i aluminium er verdt ? er uten diff brems ,og er til 240 . bare klokka som er av alu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fra 2000-5000kr. Hvis det ikke er 1031, da er den verd en del mer. Kommer den fra en 79-80mod DL? Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 tror den stod på 81 el 82 mod . står det om det er 1031 på samme sted som andre på aksler el ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Høres ut som en ambulanseaksling type 1030. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 er disse akslingene mye lettere og svakere? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Dem satt gjerne på import biler som gikk til utlandet, for og få ned vekta når det gjald frakt osv.. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Tror den er rundt 12 kg lettere, den har mange likheter med de som ble brukt i gra a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 og et 1030 hus er verdt MER enn et 1031!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Neeeh.. er egentlig ikke noe og samle på :( Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Holder ganske bra. Står jo en sånn en på glassfiberbilen. Kjørte en sesong med 1030 alu axel på gamle motoren min og da var det diffen som gikk, ikke akseln. Og den var det 400hk og 600nm i. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 bilen må bli helt annerledes å kjøre med en slik aksling hvis den er 12 kilo lettere, enn en vanlig, får jo ned ufjærede vekta bak MYE! Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Tror også man kan skimse den ut på en måte så man kan få negativ camber. Har ihvertfall hørt noe om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Tror også man kan skimse den ut på en måte så man kan få negativ camber. Har ihvertfall hørt noe om det... på stiv bakaksel ? :S Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Er ikke så mye som 12kg lettere. veide min en gang og da var den 6kg lettere. men da hadde aluaxelen diffbrems og stålaxeln vanlig innmat. men det utgjør vel ikke så mye. Kan shimses til litt negativ camber ja. men det går vel veldig lite uten modifiserte drivaxler. og det går utover holdbarheten en god del. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.