petramco Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Heisann, har en Opel GT 71' med 1900-motor stående, men med 4-trinnskasse, noen som vet hvor jeg kan finne en 5 trinns? Håper på respons :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Heisann, har en Opel GT 71' med 1900-motor stående, men med 4-trinnskasse, noen som vet hvor jeg kan finne en 5 trinns? Håper på respons :hellothere: Noen Opel Manta og Rekord ble levert med 5trinns getrag 240 kasse. Denne har fast clutch hus og passer CIH (1900 motoren i din GT) Skal vel passe om man bruker mellomaksel fra Opel GT automat. Ellers så blei Commodore/senator/monza og Omega 2,4 levert med ei R25 kasse med CIH clutchhus. Men da kreves det at du bruker en annen mellomaksel. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petramco Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Legger ut noen bilder bare for å ha gjort det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 råå gt du har der =) Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petramco Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Har fått dratt den hjem nå, flere bilder kan ses ved å klikke her Finnes det noen Opel (GT)-klubb? Er nysgjerrig på hvor jeg evt. kan finne deler til denne :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Er det noe galt med den? Har sette den står på Figgjo lenge nå. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petramco Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Massivt tyveri på figgjo for ca ett år siden, hvor de bl.a. tok innsug og forgassere fra denne Opelen vår :) Taua den hjem for noen dager siden nå, og setter av noen vintertimer til å fikse denne opp igjen. Satser på å få den på treff i Stavanger i 2008 :) Er endel som må gjøres med den :) Ser lysere ut med tanke på girkasse også nå, har fått vite at jeg kan bruke 5 trinns kasse fra Rekord eller Manta. Getrag 240. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg har en opel 5 trinns kasse om du er intr. kan ta bilder.. Så ser du om den kan passe. R. Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg