Gå til innhold

Kjøring For Gatebiler På Rødmyr I Skien 21/10

Ranger emnet


Xr2iboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det står att bilen MÅ være regga og forsikra da må jeg spørre blir det noe til neste år:wonder: da kan jeg kjøre med mazdaen min også. Kan ikke kjøre fordi, Har ikke lappen, har ikke skilter og ikke forsikring derfor lurte jeg på om det blir noe til neste år:wonder: :hello:

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står att bilen MÅ være regga og forsikra da må jeg spørre blir det noe til neste år:wonder: da kan jeg kjøre med mazdaen min også. Kan ikke kjøre fordi, Har ikke lappen, har ikke skilter og ikke forsikring derfor lurte jeg på om det blir noe til neste år:wonder: :hello:

 

 

Hvis dette opplegget blir velykka drar vi selvfølgelig igang neste år også. Kansje 2 ganger til og med.

 

Men det avhenger litt av publikum også, derfor har vi ikke tatt ingangspenger denne gange og satser heller på lodd salg.

 

Får vi inn en del på lodd salg og ser at vi går i pluss (bare ikke minus) så går vi for neste år også.

 

Det viktigste for klubben er å kunne arrangere kjøring, er å ikke gå i minus på kronene når ting er over, da har vi råd til å arrangere flere ganger.

 

Men som sagt det kommer ann på dere der ute, kom og se på, ta et lodd og du er da med på å støtte opp til flere arrangemanger.

 

Håper vi ses søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nedover for å se på uansett, men nå vurderer jeg sterkt å stille opp for litt kjøring og:) Er det mulig å betale startavgiften kontant til arrangøren på søndag?

Er jo litt usikkert om en eventuell pengetransaksjon vil bli overført nå i kveld eller på mandag over nett.

 

Bilen er forøvrig en 07 Golf 1.4 TSI 140hk fwd.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem og betale ved oppmøte.

 

Møt opp før kl 11.00 slik at vi rekker teknisk kontroll på alle biler og slipper forsinkelser.

 

Send mail om at du skal kjøre til post@knagatebil.no slik at vi får registrert deg på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puplikum kommer gratis inn. Men støtt opp om klubbe og kjøp lodd. Masse flotte premier:

17" felgsett med dekk fra Dekkspesialisten

4 Dvd spillere fra Datakjenden i Porsgrunn

fotoboks varsler fra Bilxtra

høytrykkspyler fra Skien Bil

10 luftfilter fra Turbo Service i Porsgrunn. (Bøtte filter)

10 Abonm for 1 år på Max Power.

 

og litt annet.

Kim Olsen KNA Telemark

_______________________________

http://www.psycho-tuning.no

http://www.kna-gatebil.no

http://www.japsebil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hime igjen.

 

Var jo moro dette, litt kluss å surr før det kom i gang, men det er forventet på første arrangement.

 

MYE kvasse biler der oppe, men var litt vanskelig å få med seg kjøringa til alle andre, da man selv jo sto i kø. Er gjerne med på dette flere ganger.

 

 

BRA JOBBA FOLKENS.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hime igjen.

 

Var jo moro dette, litt kluss å surr før det kom i gang, men det er forventet på første arrangement.

 

MYE kvasse biler der oppe, men var litt vanskelig å få med seg kjøringa til alle andre, da man selv jo sto i kø. Er gjerne med på dette flere ganger.

 

 

BRA JOBBA FOLKENS.

Var en liten tur å så på idag:) Mye bra biler der ja.

Eneste som var litt negativt at ikke de hadde speaker når de kjørte. Sånn at du viste tidene til hver enkelt.

 

Grom lyd i bilen din 351RS :)

 

Var ikke så mye feste å få da. Var fuktig på asfalten..

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår