VR6power Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 hei , noken som kan svare meg på korleis/om eg merka om katten er tett?!? har en golf 92 mod vr6 , med kattalysator og lamdasonde i katten... merker at bilen er litt "nappete" på lavt turtall når eg skal ta løs, den lissom går ikke helt rent, + at den jager ørelite på tomgang(ikke mye) når eg skal ta løs må eg lissom gi litt gass å ruse den litt opp for at den skal "våkne"... har skiftet pluggledninger, plugger, lmm funker fint..bla. kan virke litt sein i "aksen" til tider, føler lissom at den henger littegrann gode tips og svar tas imot med takk og smil;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jager? Sjekk da alle vakumslanger osv. Er kat tett, så blir bilen treig og dau. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Rødglødende eksosmanifold? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 typsik golf det der. sjekk vacum slanger og lambasonden din. hadde samme problemet på gamle golfen. den jagde veldig på tommgang og hadde plenty med tenkttid før den ville rive seg løs. bytta en vacum slange så kom det seg veldig men etter en tur på verkstedet blei det konstansert at lamasonden var klein (og da blei også bilen solgt) Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 bytter ikkje bil fordi om lambda er kaputt evt. den e jo ikkje så dyr å vanskelig å sklifte ...men skal kjøpe meg katt erstatter uansett..så da finn eg det nok ut, viss ikke det funker blir alt av vakumslanger byttet og evt. i verste fall lamdaen og ,).....den jager ikke veldig , bare litt innimellom, går egentlig veldig fint på tomgang men kommer med slike "arbeids jag " innimellom Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Biltemalambdaene koster ikke allverden og er mange ganger bedre enn en defekt originallambda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 blir nok en orginal lambda ja, skal ikkje ha noke biltema piss ,) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg