Revolvo Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hei... er snakk om en b230 med gulkork som hakker noe jævlig på lave turtall.(nye plugger.) når jeg gir gass så går den fint som en klokke, men fra bunn av hakker den. var på volvo og fikk en kjapp overseelse av en på verkstedet der. han hadde startgass rundt innsug og forgasser og der var d ingen lekasje. tok av en og en tennplugg hette men alt virket greit. han trodde ikke d var tenningen eller membranen i forgasseren siden d var sjeldent, men kunne jo være tilfellet. bilen var ikke slik når jeg hentet den for 1 år siden(har stått i ro til i dag) han sa jeg burde ohm teste tennpluggkablene og han ville også ha komp.testet den. kan og nevne at den pinnen som skal stå i lokket på gasseren ikke var der. gamlelæreren min sa at d kunne svekke akselerasjonen? noen som har forslag til hva d kan være? takker for svar:) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Har det samme på min bil med samme motor. Der justerte jeg litt på den skruen midt under gasseren + at jeg justerte tenning og byttet plugger og resten av plugg-greiene.. :P Da blei det bedre. Eneste jeg har feil med nå, er at den får "tilbakesmell" når jeg nettopp har startet den og den har stått over natta. Smeller som juling i forgasseren/filteret + at jeg har sykt med ettertenning.. :P Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Du har vakumlekkasje, eller noe annet som fører til for tynn blanding på høyt vakum. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 ja har jævlig med ettertenning jeg og men smeller helst i potta og ikke i gasseren. kan du si meg hva den skruen under gasseren gjør? skal gå litt grundigere over alle slanger og drit rundt gasseren i mårra og sjekke lekasjer. skifter nok alt d eletriske ganske snart og håper d hjelper. har du pinne på korken din forresten? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Skruen under gasseren brukes til å justere blandingen. Ut = feter blanding, og inn = tynnere. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 har du tadd bort den pinnen som står i korka på noen mod. og som sikkert står i lokket på andre??? da er sikkert det problemet, for da går stempelet rett opp i gasseren, ved normal kjøring, og fungerer egentlig kun på full gass... Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.