gtipowa Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 tenger hjelp med teningen. noen som har erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hva er det konkret du lurer på da? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtipowa Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 har alt klart utnom teningen fot att motoren skal gå men mangler tenings biten ledningsnette som var i bilen fra før var so mye jalla mekk med at eg førsto ikkje ein dritt ut av de.men vet eg kan bruke ein fordeler fra seat rekner med det er ein stifte fordeler fra ein ibiza med porschesystem motoren før 1993 men finner ikkje brukt og dellefohandlerene kan ikkje hjelpe meg med mindre eg har regg numere på ein sånn bil .vait og att de går an og bruke orginale systeme men må da lage gasspjeld føler på fogaserene for og få ret teningskurve. og difor lurte eg på om de var noken som hadde konventert før eller noken som kunne komt med noken lure tipps;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Kjøp deg elektronisk tenning, så får du bedre effekt i tillegg. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtipowa Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 vet du hvor eg får kjøpt det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 16v'n er levert med hallsensor og tenningsmodul.. lite med stifter der så det kan du helt trygt bruke det originale Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtipowa Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 ja men de veit eg i fra før de att de komer med de og ikke med stiffte fordeler men med og bruke de orginale so må eg lage spjeld føler på forgasserene for og rett tenning. men er de noken her somm har byggd og før og kan hjelpe meg?eller noen som har tengninger eller noe liknede av vordan det orginalle er koplet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 ja men de veit eg i fra før de att de komer med de og ikke med stiffte fordeler men med og bruke de orginale so må eg lage spjeld føler på forgasserene for og rett tenning. men er de noken her somm har byggd og før og kan hjelpe meg?eller noen som har tengninger eller noe liknede av vordan det orginalle er koplet Trenger ikke noe giver på spjeld så vidt jeg har skjønt, sitter hallgiver i fordeleren orginalt. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtipowa Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 oki skal prøve no i helgen og se va eg får till med de orginale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg