virtual Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvorfor violett voks? Voks renser ikke i det hele tatt, den bare legger seg over.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvorfor violett voks?Voks renser ikke i det hele tatt, den bare legger seg over.. Lurer på det selv.. Er det noe spesielt merke da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Mange jalla-forestillinger, ja... men i alle fall, citrusrens har de både på Tools, Tess og Albert E Olsen Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvorfor violett voks?Voks renser ikke i det hele tatt, den bare legger seg over.. Den løser det opp. Kjekt å bruke til å få bort fluekadaver som sitter igjen i lakken også. Bare å gnukke det bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Vil den rense fjerne eventuelle rester fra teip/lister som sitter nederst på dører/skjermen på Volvo 245? Har fått taki nye lister som skal på etterhvert. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jepp, bruk citrusrens til det :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 brukte label off fra biltema nå og det funket helt konge.. er nok noe citrus aktig det oxo, luktet sitron:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 brukte sitrusrens på takluka, fjerna et halvt år gammal teip på taket uten å ta lakken! kjøpte sånn og en pose med poler-rull:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 kjøpte sånn og en pose med poler-rull:) Huffda! Tenn opp i ovnen med den, og sørg for at den aldri kommer nær lakken din (om du er glad i den) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 brukte label off fra biltema nå og det funket helt konge.. er nok noe citrus aktig det oxo, luktet sitron:) Har brukt den et par ganger jeg også. Limrestene blir som ei snørrbuse når jeg peller på det. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Huffda! Tenn opp i ovnen med den, og sørg for at den aldri kommer nær lakken din (om du er glad i den) Tenkte det samme selv, det ullet er ikke bra, riper som bare F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Tenkte det samme selv, det ullet er ikke bra, riper som bare F Ja det riper mer enn de "microfiberklutene" du får kjøpt på Nille! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Vet det ikke er rett sted men siden dere er inne på temaet.. Hva bør jeg polere med å hvor kan jeg kjøpe det ? Bor så langt fra noe storby som mulig.. så nettet (norge) hadde vært fint.. Gjerne noe jeg kan tørke av vannet med også.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Vet det ikke er rett sted men siden dere er inne på temaet.. Hva bør jeg polere med å hvor kan jeg kjøpe det ? Bor så langt fra noe storby som mulig.. så nettet (norge) hadde vært fint.. Gjerne noe jeg kan tørke av vannet med også.. Poler med applicators eller Polishin' pal Tørke av med The Guzzler Edit: det der er ikke fra Norge da, mulig Jegard har noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Acrysol fra Kent er bra til teip men er sterk så bruk en rens etterpå så du får den bort fra lakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg