Kenth Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Slenger ut en liten tråd om bilen til samboeren min :) Det er en 1993 vw golf 1.8l med 147.000km på telleren. Kjøpte bilen av en hyggelig fyr som holder til inne på forumet her. Liten lekkerbisk med 9x16" Brock B1 felger og justerbart senkesett. Og litt plastik da :) Ellers har bilen vr6 interiør. Planer for vinteren blir å ta hellakkering og bygge annlegg:) Slenger ut et par bilder :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 heihei. Likte faktisk RSfront(det er RSfront? kall meg tanja om jeg sier feil ) på bilen der. men planer om å fjerne gettobadlook? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 når du først skal hellakere bilen din så sveis panseret i et som jeg har gjort på min :) ser bedre ut :) men ellers strøken golf:) fler bilder gjerne:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRT Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Fin Bil :) Siter 2004 Bmw 330d M-Tech 1998 Audi A4 1,9tdi 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 2003 mod passat 1.9 Tdi Highline 1992 Golf 3 vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 sånn.. nå har vi sett bilen! Nå må vi få se samboern! Må du slutte å være så ego Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 sånn.. nå har vi sett bilen! Nå må vi få se samboern! Må du slutte å være så ego Hahahahahaha:hide Men den bilen så da fryktelig kjent ut! Pass på bilen like godt som Vegard gjorde da, så blir han så glad :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Søkte på google etter Samboer og fant henne .= ) pen bil btw Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Link please ;D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Det der var en ok samboer gitt ;D hehe Flere bilder av samboer nå ;D og evt bil for å følge topic Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Bilforumet er fortsatt like seriøst som før ja.. Hyggelige greier.. Men da finner jeg et annet forum å drive på! Adjø. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Haha. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Haha, så furt for det! Jaja, kunne blitt kult og følge med på dette Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 enkelte folk kan bare ikke ha det litt gøy av og til.. jaja.. fin bil i grunn.. selv om jeg ikke liker golf noe serlig.. "samboeren" var jo ikke dum å se på heller :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hehe =D sier bare en ting je WAAWAAWEEEEWAAAAAAAAAAAAA!!! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 unnskyld meg, men jeg skjønte bare ikke vitsen med denne tråden? haha hva var egentlig planene for bilen? lakkere og skifte annlegg! sick!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg