Gå til innhold

Milwaukee Polermaskin

Ranger emnet


ChristR

Anbefalte innlegg

Hei

 

Var innom en jernvare idag, og ble annbefalt en Milwaukee AP 12 QE. http://www.milwaukeetool.no/int/no/no_products.nsf/vwToolsLink/84FE1170BF0E1B1FC125736700681395?OpenDocument&nav1=pro

AP12QEX500.jpg

 

Denne virket igrunn veldig god. Var deilig og balansert, og man kjente virkelig kvaliteten når man holdt i den.

Likte også godt at det var ganske kort spindel på den, slik at man har litt lettere kontroll. Den hadde også en belastningssperre, men denne skulle ikke virke inn for mye.

Mykstart var også på plass. Justerbar fart selvfølgelig.

 

Noen erfaringer? Vurderer denne istedet for Metaboen nå, siden denne bare koster 2800kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi selger iallefall Milwaukee på jobben (BD), virker som det er bra kvalitet iallefall! Siden rørleggerne vil ha de og bruke de i det daglige

Tøft at de har poleringsmasking også, det visste jeg ikke. *Hmm fikk lyst på*

 

Ikke akkurat det jeg har hørt...

Har ikke BD Metabo også? Det er jo mye bedre. Milwaukee er gamle AEG, og de har hatt mye trøbbel de siste årene.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat det jeg har hørt...

Har ikke BD Metabo også? Det er jo mye bedre. Milwaukee er gamle AEG, og de har hatt mye trøbbel de siste årene.

 

Hakke hørt noe negativt om de, men så jobber ikke jeg i kundebehandlingsleddet heller.

 

 

Metabo har jeg ikke sett på en stund, selger mest Milwaukee.(Tror jeg) Selger jo my anna rart også, fikk henda på den Porsche slagborrmaskina her om dagen:uhhmmwhat?: Feit!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår