Gå til innhold

Donflaem's 142 express. bilen er vrak, retting begynt.

Ranger emnet


donflaem

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke i nærheten å kjøre på noe vegg men snurret sikkert 15 ganger iløpet av dagen. Bakdiff som fusket samt motor som var ekstremt tidlig på var en vansklig kombinasjon.

 

Bilen er altfor myk noe som blir gjort noe med til neste gang.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

 

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe fedig til disse bilene bortsett fra stabstag og vanlig senkesett fra lesjøfoss.

 

Jeg planlegger å bygge om til coilover fjærbein. bak er det jo greit for der er det likt som 240 men foran blir en utfordring.Hat funnet ferdige kit som passer til gamle amrikaner som jeg trur kan passe sånn nesten. Se link før i tråden.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

 

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Da var det tid for å oppdatere litt igjen.

Jeg har da blitt ferdig med coilover fjærene bak men ikke foran enda.

Jeg bestilte dempere og fjærer på mål fra Gaz. bak satte jeg dem inn istedenfor orginal fjære og det fungerte ganske bra. Bilen er litt høy bak enda så får se om vi får endret infesting så vi får den litt lavere.

Foran har jeg fått tak i en ekstra forstilling som blir sandblåst og lakkert opp på nytt.

Coilover beinet blir sittende i midten av armene der orginal fjæra/demperen sitter. Jeg må lage ny innfesting på nedre bærebru og endre innfestingen i travers for å få plass til fjærbeinet. Er igang med dette men ikke ferdig enda. Bilder kommer.

Jeg har også fått mere å gjøre på bilen etter at jeg var å kjørte på isen med isshjul. Det fungerte meget bra etter at jeg fikk skrudd ned ladetrykket. jeg fikk kjørt endel helt til jeg klarte å tre bilen opp i snøfonna i ca 150km og snurret. Dette resultert i ødelagt front dør og bakskjerm.

Har nå fått tak i 2 nye forskjermer, frontplate og grill fra 69model, og 242 dører.

Siden jeg nå må rette bilen så fant jeg ut at jeg må også fikse resten på bilen. Det er litt rust mellom skjøt skjerm/kanal på begge sider og litt på venstre kanal. Nå blir dette rettet opp og bilen blir lakkert på ny.

Kommer også på noen diskre sideskjørt og r-sport frontspoiler.

Håper at bilen blir bra etter at den blir ferdig.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

 

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive en ting.

Siden jeg ikke er laget av penger så er autronic sprutet nå solgt og det blir lagt opp nytt Adaptronic sprut på den.

Adaptronic blir levert av Importtech.no som har fått agenturet på disse sprutene fra 1 januar iår.

Bilen kommer til å være en demo bil for Importtech og den blir klistret ned med Adaptronic på hele siden samt Rilon sveiseapparater bak bakhjula og Importtech.no i for og bakvindu.

 

Adaptronic er overlegne datasprut med et hav av muligheter. vi kommer til å kjøre den minste av sprutene på bilen. Det blir direct fire med ls1 coiler, 1000cc/min dyser, innovate bredbåndslambda(koblet sammen med sprutet) og customoppsett på triggere.

Vi skal også ha på justerbare kamdrev for å prøve å tangere 500hk grensa i bremsebenken. Sprutet mappes av Christer på pbc auto.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

 

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår