Gå til innhold

Erfaringer med Sony MEX1GP?

Ranger emnet


Fiatfanden

Anbefalte innlegg

Vurderer en Sony MEX1GP da den har innebygd HD på 1 GB.

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=27188&cid=5517&shopby=1;3

Noen som har erfaringer med denne spilleren?

 

Ser etter spiller i 2000-3000 kroners klassen, integrert HD virker veldig lettvint da, men 1 GB er kanskje litt lite.

 

Noen som vet av andre gode spillere med større HD'er i den prisklassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kverulering: Det er ikke innebyd hd i denne her. Det er innebygd flashminne. Hadde det vært en hd hadde den hatt mye større kapasitet og gått fortere i stykker pga vibrasjon osv.

 

Skjønner ikke helt vitsen med minne på spilleren jeg, når man har plass til 200 sanger på en CDplate liksom. Dessuten er det ikke alle produsenter som har laget spillere med minne, så da har man ikke så forferdelig mye å velge mellom om dette er et krav. Men alt i alt virker jo Sony spilleren grei selv om jeg selv sverger til Pioneer.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kverulering: Det er ikke innebyd hd i denne her. Det er innebygd flashminne. Hadde det vært en hd hadde den hatt mye større kapasitet og gått fortere i stykker pga vibrasjon osv.

 

Skjønner ikke helt vitsen med minne på spilleren jeg, når man har plass til 200 sanger på en CDplate liksom. Dessuten er det ikke alle produsenter som har laget spillere med minne, så da har man ikke så forferdelig mye å velge mellom om dette er et krav. Men alt i alt virker jo Sony spilleren grei selv om jeg selv sverger til Pioneer.

 

200 sanger på en cd har jeg enda tilgode å oppleve.

 

Spilleren fungerer gull den, hatt den nå i litt over en uke. Herlig å kunne ha sanger på displayet, cd, radio og aux tilgjengelig. Før hadde jeg gtx-410 og da kom mp3 spilleren i veien for girstanga hvis jeg ikke brukte forlenger ledning.

Veldig greit å bare ta med displayet inn for natta og dra over ett par sanger før man drar av gårde neste dag. Anbefales

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Ved 128kps i MP3 format vil man ca få inn 200 sanger på en CD-R plate. Dette dersom sangene er i normal lengde (3-4minutter). Det er klart at 128kps ikke er bra nok for alle, og kanskje du er en av dem Kverna? :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo låvende ut afterall :)

 

Men så har tanken slått meg, hvis man kan komme like lett unna med en spiller som har usb inngang hvor man kan plugge inn flashpinner på flere GB så er jo det en vel så flott løsning :)

 

Jeg har sett på DEH-P7900UB

http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-P7900UB/index.html

men jeg klarer ikke å bli klok på hvor på den spilleren usb inngangen befinner seg. Noen som har peiling ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo låvende ut afterall :)

 

Men så har tanken slått meg, hvis man kan komme like lett unna med en spiller som har usb inngang hvor man kan plugge inn flashpinner på flere GB så er jo det en vel så flott løsning :)

 

Jeg har sett på DEH-P7900UB

http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-P7900UB/index.html

men jeg klarer ikke å bli klok på hvor på den spilleren usb inngangen befinner seg. Noen som har peiling ?

 

Du må trekke ledning ut fra baksiden

 

deh-p7900ub_back_large.jpg

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du usb utgangen på det bildet?

 

I alle fall er det jo bare et kjempe pluss at man kan strekke en kabel fra bak spilleren og inn i feks hanskerommet hvor man kan legge en flashpinne :)

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det inlegget, men hvis du faktisk ikke ser den er det den sorte ledningen med "oljetønna" på

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår