Gå til innhold

Buick Regal

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som dere har hørt så er jeg ikke en kløpper i engelske ord..ka hete sveiv... til soltak..? beklager at jeg bruker dere til ordbok.. engelsken var ikke så "veldig" obligatorisk da jeg gikk på skole.. har bestilt chilton boka..så hær e vel det ei ordbok med..håper jeg.

 

sunroof crank handle vil vel fungere..

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder på å legge om til vinterdekk på Buick regal, felgene som fulgte med passer fint med hullene i felgen og boltene..må bruke hylsemutre da det er S cragar felger med variabelt hull, bruker samme mutrene som til sommerfelgene og det er senterline.. men de passer ikke. jeg får inn ei mutter, blir da blir for trangt til di andre. er det å få tak i tynnere hylse, de jeg har er 17mm målt utenpå hylsen. eller er det en annen lur måte å gjøre det på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Er det noen sider på nettet som jeg finner info om Buick regal 81.

litt teknisk.

 

Kjøp deg litteratur på e-bay;-)

 

Finn din bil-modell og kjøp det du kan finne på nettet. Enkleste og beste måten å få riktig info på:-) Eller ring amcar trondheim. De har gidd meg masse go info.

 

Arne, Buick Regal Turbo 79.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg litteratur på e-bay;-)

 

Finn din bil-modell og kjøp det du kan finne på nettet. Enkleste og beste måten å få riktig info på:-) Eller ring amcar trondheim. De har gidd meg masse go info.

 

Arne, Buick Regal Turbo 79.

 

 

Jo, har fått tak i det meste..håndbøker, har også kjøpt komplette vindusheis med motor+ ledningsnett til dette.

sitter nesten kvær kveld å kjikker på ebay..har forferdelig lyst på 87 mod...får jo en buick GN 86- 87 førr en høvelig pris nu nå som finanskrisen er.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår