VCE Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jeg stusser litt på inndelingen av de nyere småbilene, det er nå delt opp i C30, x40 og x50. x50??? Det har da aldri blitt lagd annet enn V50... X40 er egentlig greit nok, men bare opp til 2003(?) da dette er biler på Mitsu Carisma-plattformen. C30, S40 >03 og V50 er jo bortsett fra karosseriet de samme bilene, men de samme tekniske løsningene og de samme skavankene... Burde det ikke vært delt opp i 2 - en del med "S40/V40 <03" og en med "C30, S40 og V50"? Hilsen misfornøyd C30-eier. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Synes generelt sett volvo-forumet burde bli delt opp i klassisk, rwd og awd. Der klassisk er alle biler før 2-serien, rwd er 2/7/9-serien og awd er alt som ikke trekker på bakhjulene. Nå er det jo uansett stortsett bare 200-forumet som blir brukt. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jeg syns et bedre forslag til inndeling på Volvo-forumet er følgende: Stasjonsvogn Sedan Coupe Traktor Mye lettere sånn, for da slipper man å huske modellnavnet og drivhjul. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Jeg syns et bedre forslag til inndeling på Volvo-forumet er følgende: Stasjonsvogn Sedan Coupe Traktor Mye lettere sånn, for da slipper man å huske modellnavnet og drivhjul. Er ikke alle volvoer traktorer da? :D Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Er ikke alle volvoer traktorer da? :D Det er en diskusjonssak, men jeg tenkte på sånne da: Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 uansett hvor mange underforum det blir lagd under volvodelen så vil de aldri klare å legge ting i riktig forum.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jess! Jeg fikk et par oppgulp og en blank avvisning som virker mer som et standardsvar... Jeg la inn en post på C30-forumet den 30.09. Ingen svar, det hadde kansje skjedd hvis 30, 40 og 50 var i samme mappe siden jeg i ettertid har fått høre at det er mange som har hatt de samme problemene som jeg har... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Synes generelt sett volvo-forumet burde bli delt opp i klassisk, rwd og awd. Der klassisk er alle biler før 2-serien, rwd er 2/7/9-serien og awd er alt som ikke trekker på bakhjulene. Nå er det jo uansett stortsett bare 200-forumet som blir brukt. Enig. Classic, Modern og RWD. 2-7 og 9 serien er såpass like biler at mange spørsmål og slikt kunne gått under hverandre der. ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Klok av skade, vil vi ikke begynne med noen omorganisering av Volvoforumet eller andre forum. Det er dessuten noen tusen tråder å flytte på... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Klok av skade, vil vi ikke begynne med noen omorganisering av Volvoforumet eller andre forum. Det er dessuten noen tusen tråder å flytte på... 1. Ctrl + A 2. Ctrl + C og til slutt 3. Ctrl + V. Hurtig og effektivt :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Klok av skade, vil vi ikke begynne med noen omorganisering av Volvoforumet eller andre forum. Det er dessuten noen tusen tråder å flytte på... Det er ikke veldig mange i C30-delen... :P Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 En annen ting: det er ingen egne underfora for Volvo PV, Duett, P1800 osv. Hadde det vært en ide å kombinere disse med f.eks. Amazon? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 En annen ting: det er ingen egne underfora for Volvo PV, Duett, P1800 osv. Hadde det vært en ide å kombinere disse med f.eks. Amazon? Enig. Skulle finne igjen en tråd om en pv og jeg bare antok at den lå i amazonforumet. En ting jeg klarer å irritere meg litt over er rekkefølgen på forumene. Hvorfor er C30 og XC70 midt blant alle de gamle modellene? Og hvorfor finnes det BÅDE XC forum OG XC70 forum? Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg