saab9000 Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Kjøpte den lille gule Foam saken til Karcher, denne: http://www.halfords.com/wcsstore/HalfordsConsumerDirect/images/catalog/200-767749.jpg . Men syns den blir for liten. Holder ikke til en bil engang, før du må fylle på igjen. Så vil investere i en ny. Tenkte da at dere kunne skrive erfaringer med deres Foam Gun :) Gjerne et bilde også :) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Finner flere typer på http://www.autogeek.net Går det ikke an å kjøpe større tank til den fra Karcher? Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg bruker den der. Pluss at jeg bruker "kjemikaliepumpa" som sitter på høytrykkspyleren. Så jeg får dobbelt opp. Fungerer ideelt. Meeen, kunne tenke meg å prøve denne: http://www.elitecarcare.co.uk/product_info.php?products_id=302 Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Er disse Foam-gun noe som kan brukes på høytrykk'en til OBS sin modell (Home Work)? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Foam gun er til hageslange og foam lance er til høytrykk Foam gun legger på skum med lavtrykk, og lager bra luftig skum Foam lance legger på med høytrykk og lager barberskum, det er ikke den som står på feks Karcher vaskeren fra før, foam lance settes på pistolen med egen såpe beholder på seg.. har ikke noen bilder av de jeg har, men foam lancen er rå om du har høytrykkspyler (karcher) Mens foam gun er "litt" kjappere å bruke (trenger ikke dra frem ht vaskeren hver gang om ikke bilen er så møkkete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 truhaa: høres nesten ut som at du har begge typene. vil du si at man får bedre resultater med den ene eller den andre, bortsett fra at skummet holder seg bedre på den med ht vil jeg tippe, eller? Eller gjør begge like bra jobb slik at det blir bortimot "hipp som happ", bruker en Home Work ht i dag fra OBS og vil nok bruke den så lenge den varer. Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Jepp har begge to....bombe Om jeg skal velge en av de blir det Foam lance, den legger på TYKT lag med skum som holder seg på bilen mye lengere en Foam gunen og klarer derfor å løse opp møkk bedre en foam gun gjør, men for all del jeg syntes foam gun også er bra, og en av de bør vel befinne seg hjemme hos de som er litt over normalt nøye med bilen sin (de andre vasker jo i automat uansett....he he) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 truhaa: siden du har en Foam lance, vet du om denne kan brukes på andre ht, denne er egentlig mest aktuell, men er egentlig ikke lysten på å legge ut enda flere penger på 2-3000kr for en ny ht bare for å få en foam. eventuelt mulighet for overgang til å bruke på min ht (hmmmm, hadde vært digg). Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Min Kärcher foam-lance fungerer bare på Kärcher iallefall. Tipper det er sånn med alle andre også. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 og en av de bør vel befinne seg hjemme hos de som er litt over normalt nøye med bilen sin (de andre vasker jo i automat uansett....he he) Dette måtte jeg selvfølgelig lese i gårkveld. Følte meg som et naut som ikke har foam gun, så det resulterte i bestilling fra autogeek i fylla. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hahah! Truhaa gir andre dårlig samvittighet! Men igjen, man bør jo huske tommelfingerregelen: Pc og mobil skal ikke benyttes "under the influence" :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 haha.. noen som kan forklare meg hvordan dette brukes? er litt newbie på område =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Den foam lancen jeg har passer kun på Karcher, men om det finnes addaptere som gjør at den passer på andre ht vaskere aner jeg ikke, men du finner foam lance til andre maskiner også, såke på google.no på "foam lance" dukker det sikkert opp noen forskjellige.... AG bestilling i fylla høres ikke bra ut, det kommer i alle fall ikke jeg til å prøve......he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 AG bestilling i fylla høres ikke bra ut, det kommer i alle fall ikke jeg til å prøve......he he Ser ikke ut til å bli så værst. Sendingen kommer på $167 inkludert frakt. "I approve the shipping" :) Handlelista: Autogeek Quart Foamaster Foam Gun with FREE BONUS Meguiars Gold Class Bug & Tar Remover 2x Cobra Blue Micro-Chenille Wash Mitt Cobra Forest Green Edgeless Microfiber Polishing Cloth P21S Bodywork Conditioning Shampoo Meguiars NXT Generation Tech Wax Paste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jepp har begge to....bombe Om jeg skal velge en av de blir det Foam lance, den legger på TYKT lag med skum som holder seg på bilen mye lengere en Foam gunen og klarer derfor å løse opp møkk bedre en foam gun gjør, men for all del jeg syntes foam gun også er bra, og en av de bør vel befinne seg hjemme hos de som er litt over normalt nøye med bilen sin (de andre vasker jo i automat uansett....he he) noen av oss må ta til takke med vaskehaller fordi styret i borettslaget har bestemt at man ikke kan vaske biler i bakgården :( Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg