Gå til innhold

Hvilken Foam Gun bruker dere?

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

Kjøpte den lille gule Foam saken til Karcher, denne: http://www.halfords.com/wcsstore/HalfordsConsumerDirect/images/catalog/200-767749.jpg .

 

Men syns den blir for liten. Holder ikke til en bil engang, før du må fylle på igjen.

Så vil investere i en ny.

 

Tenkte da at dere kunne skrive erfaringer med deres Foam Gun :)

Gjerne et bilde også :)

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Foam gun er til hageslange og foam lance er til høytrykk

 

Foam gun legger på skum med lavtrykk, og lager bra luftig skum

 

Foam lance legger på med høytrykk og lager barberskum, det er ikke den som står på feks Karcher vaskeren fra før, foam lance settes på pistolen med egen såpe beholder på seg..

 

har ikke noen bilder av de jeg har, men foam lancen er rå om du har høytrykkspyler (karcher) Mens foam gun er "litt" kjappere å bruke (trenger ikke dra frem ht vaskeren hver gang om ikke bilen er så møkkete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truhaa: høres nesten ut som at du har begge typene. vil du si at man får bedre resultater med den ene eller den andre, bortsett fra at skummet holder seg bedre på den med ht vil jeg tippe, eller?

 

Eller gjør begge like bra jobb slik at det blir bortimot "hipp som happ", bruker en Home Work ht i dag fra OBS og vil nok bruke den så lenge den varer.

 

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har begge to....bombe

 

Om jeg skal velge en av de blir det Foam lance, den legger på TYKT lag med skum som holder seg på bilen mye lengere en Foam gunen og klarer derfor å løse opp møkk bedre en foam gun gjør, men for all del jeg syntes foam gun også er bra, og en av de bør vel befinne seg hjemme hos de som er litt over normalt nøye med bilen sin (de andre vasker jo i automat uansett....he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den foam lancen jeg har passer kun på Karcher, men om det finnes addaptere som gjør at den passer på andre ht vaskere aner jeg ikke, men du finner foam lance til andre maskiner også, såke på google.no på "foam lance" dukker det sikkert opp noen forskjellige....

 

AG bestilling i fylla høres ikke bra ut, det kommer i alle fall ikke jeg til å prøve......he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AG bestilling i fylla høres ikke bra ut, det kommer i alle fall ikke jeg til å prøve......he he

 

Ser ikke ut til å bli så værst.

Sendingen kommer på $167 inkludert frakt. "I approve the shipping" :)

 

Handlelista:

Autogeek Quart Foamaster Foam Gun with FREE BONUS

Meguiars Gold Class Bug & Tar Remover

2x Cobra Blue Micro-Chenille Wash Mitt

Cobra Forest Green Edgeless Microfiber Polishing Cloth

P21S Bodywork Conditioning Shampoo

Meguiars NXT Generation Tech Wax Paste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har begge to....bombe

 

Om jeg skal velge en av de blir det Foam lance, den legger på TYKT lag med skum som holder seg på bilen mye lengere en Foam gunen og klarer derfor å løse opp møkk bedre en foam gun gjør, men for all del jeg syntes foam gun også er bra, og en av de bør vel befinne seg hjemme hos de som er litt over normalt nøye med bilen sin (de andre vasker jo i automat uansett....he he)

 

noen av oss må ta til takke med vaskehaller fordi styret i borettslaget har bestemt at man ikke kan vaske biler i bakgården :(

BMW Z4 2003 3.0i

Huyndai Elantra GL 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår