Gå til innhold

Xanakor's golf, Ubrukt G60 plast selges!

Ranger emnet


xanakor

Anbefalte innlegg

hei.

 

DSC002491.JPG

 

skulle egentli ha meg en bmw e34 nå, men skjebnen kom meg i forkjøpet og det ble vw golf:D

 

bilen er en 1989, 1.8 gl. soltak, alarm, fjernstyrt sentrallås, motorvarmer, ganske strøkent interiør, noen få rustflekker hær å dær men har berget utrolig godt i lakken, fargen er mørk grå metallic.

 

har g60 plast liggende som blir satt på til sommeren. gleder meg:D

 

senket med justerbart senkesett, men demperne er slitne bak, så det følger med nytt 40 millimeter senkesett med dempere og fjærer rundt om.

 

jettafront med prosejktør(?) lykter forran, liten leppe under fangeren med grøftelys, klar røde/blanke baklykter.

 

DSC00248.JPG

 

det står et cadence komponentsett forran, der diskanten er felt inn i døra rett bak speilet og bassen i nederst i dørsiden, og cadence 2 veis høyttaler i hatthyllen.

 

bilen har rullet 230000 og ser meget bra ut, motor har gått 160000

 

http://s241.photobucket.com/albums/ff291/xanakor/?action=view&current=DSC00248.jpg

 

S5030512.JPG

 

S5030511.JPG

 

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå kjørt endel med bilen, og forholdene tatt i betrakning(gåene dempere bak) er jeg meget fornøyd, selger var hyggelig og bilen går rent og pent.

 

regner med å få byttet demperne og fjærene bak i morgen, blir 40 senk bak da, også er det rundt 60 forran. skal også bytte dynamo, men regner med å vente litt med det.

 

alt i alt er jeg meget fornøyd:)

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

skal prøve å bytte dynamo i morgen, har aldri gjort det før. men det ser ut til at det er ganske enkelt?

 

det "klakker" ganske mye i den som står i nå, fikk med en annen brukt en når jeg kjøpte bilen. håper det bare er den som lager lyden. eier sa at den var utslitt også, ligger å varier mellom 13,3-13,9 volt når jeg kjører. er dette normalt?

 

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

da har jeg byttet bakdempere på den, de gamle justerbare var jo som en fløyte. helt ødelagt, bare vann igjen i de, som frøs når frosten kom:) jeg har kjørt meget stiv bil i noen dager :win

 

ble kjempetight og god å kjøre nå. skal til med en liten oppgradering på stereo delen i slutten av måneden. har komp sett forran, men det virker som bassen i passasjerdøren har tatt kveld, men mistenker at det kan være snakk om en løs skrue, skal ta de ut i morgen nå etter jobb.

 

jeg har også adaptere til diskantene slik at diskantene er ved a-stolpen? eller er det b-stolpen når de er ca bak sidespeilet? uansett så har den blitt trykket inn i boksen sin så jeg må få den ut å lime på nytt. men jeg får se hvordan bassen ser ut først, om den er finito så går jeg for nytt høyttalermerke.

 

regner med å gå for fusion, har hørt noen biler med den billigste serien demmers, og det engasjerte :D http://planethifi.no/catalog/product_info.php?cPath=105_122&products_id=386

 

det settet blir det om det blir utskifting.

 

så får jeg se om jeg finner meg en bra brukt spiller til rundt 1000 lappen som har minst 2 linjeutganger. rop ut om noen har!

 

skal også legge opp ny strømkabel til cd-spillern ettersom nooben som har hatt bilen før meg har dratt strømledningen fra dimmeren til dashbord lyset....:ssip: hører at cd-spilleren ikke får nok strøm.

 

ble et langt innlegg, men uansett:)

 

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår