Gå til innhold

Hvor kjøper dere deler til Deres volvo er?

Ranger emnet


_Henrik

Anbefalte innlegg

da tenker jeg på trim og slite deler og dempre o.s.v

 

mekonomen, bcb.no,pedersen racing,summit. kom ikke på fler i farta.

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper deler brukt, biltema, bcb. Alt etter hvor lite lyst jeg har på å gjøre jobben om igjen.

 

Handler ikke hos volvo med mindre jeg virkelig må. Er fast overbevist om at volvo-car norge skrur prisene opp med vilje for å få de gamle sliterne av veien så de får solgt noen nye biler.

 

Opp?

 

De har jo nice-price på deler nå!

Kjøper stort sett alltid på Volvo.

Blir billigest det uansett.

Bremseklosser f.eks. er billigere på Volvo, enn Biltema!

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp?

 

De har jo nice-price på deler nå!

Kjøper stort sett alltid på Volvo.

Blir billigest det uansett.

Bremseklosser f.eks. er billigere på Volvo, enn Biltema!

 

Siden når? Siste jeg var der skulle de ha 1500kr for en knippe motstander, 500 for gummimansjetten til utløserarmen og ikke under 300kr for en hvilken som helst pakning, og 2000 for en vannpumpe. Kanskje de bare hater meg?

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min Nice-price liste, står det at "Vattenpump" til 740, med delenr. 271975 koster 530,- inkl. moms.

 

Vil du ha denne lista? Er en PDF fil fra Volvo. :)

 

Ok, da gir jeg meg. Sitter på litt utdatert data, da jeg sluttet å engang forhøre meg om priser hos volvo etter å ha fått ett par prissjokk.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår