Gjest Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Er vist en del av "looken". Personlig ville jeg skjult det, men men, fett nok ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Jeg prøver å få til noe old school look på mazdan min, men den er vel kanskje ett par år for ny, og ett par CM for høy ? =/ Senk er på lista over ting jeg vil ha gjort :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Men toliter er ikke så verst da. Husker vi hadde en sånn der somm familiebil, men det var bare 1,6.. Måtte legge 80 kilo med sand i bagasjerommet for å i det heletatt komme fram på vinterføre... RIP Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Kjenner til det der. Har en god gammel toyota Carina stv. fra 1981 stående i garasjen. Bilen har vært i familiens eie siden 1988. Måtte ha et lass med sandsekker for at den skulle kunne ta seg frem på vintern. Er en 1,6 liter som jeg har også. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Mange henger også oljekjøleren på diverse godt synlige plasser (han her har jo nesten skjult den), og mange av oljekjølerne du ser er fake. sc0ot, jeg ville ikke sagt at en '81-modell er for gammel. Slik jeg ser det er spørsmålet om du bygger bilen gammelskole i den grad de gjorde det før (ballongdekk med skrift på, smale felger og lite eller ingen senk), eller i den grad man bygger gamle biler nå i en slags boso/euro-stil med masse senk, breie felger og dekkstrekk. Gjør du førstenevnte er du mer eller mindre "i mål" angående looken. Ville kanskje ha prøvd å finne meg noen ekstra fjærbein foran på en høgger og kappa en runde eller to, får å få bilen i lik høyde foran og bak (noe det iallfall ikke ser ut som på bildene). Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Jeg liker kombinasjonen, jeg liker ballongdekk på ATS felgene, sånn som de er nå, men jeg liker også senk. Derfor blir det snart senk på den ;) Forresten stod den dumt til, den er egentlig ikke så ille høy foran i forhold til bak, som du poengterte - hehe. Ellers er jeg ganske fornøyd med "looken". og.. ja gutta, den er lett i ræva, så jeg må nok belage meg på sandsekke trikset til vinteren. Hehe :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Reddet fra langt nede på side to :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Det skulle ikke tilfeldigvis være noen som sitter på noen fine litt retro pregede felger til denne?: 4x114,3 ca 35-40 i innpress Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Jeg prøver å få til noe old school look på mazdan min, men den er vel kanskje ett par år for ny, og ett par CM for høy ? =/ Senk er på lista over ting jeg vil ha gjort :) Hmm.. husker vi hadde en lignende bil når jeg var veeeldig liten. Var faktisk full av stein baki :P Men synest den er utrolig tøff jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Ooh, en van! Ooh, en til! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 en kammerat av meg hadde en 79 mod mazda 323 (med bakhjulstrekk)som hadde gått 87000 og var i bra stand (liten skade hs foran da) tenkte kansje det åassa i tråden her. bare synd den blei avskilta og solgt som delebil. morsom bil hvertfall her kommer det er par bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Er så sinnsykt kult det interiøret, retningsviserne og ikke minst at knappene for varmetråder og bakre vindusvisker matcher choken :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 ja. den er liksom litt "hjemmekoselig" inni hehe. artig bil. var også veldig hel pen. sikkert pga den hadde gått så lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Min bil passer kanskje her? :D Får legge ut bilder utvendig når dassrullfelga er på plass. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg