Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med min Opel ascona c??

Ranger emnet


netten

Anbefalte innlegg

Har en Opel ascona c 1,6l.1987 mod.

Har sett på en del fronfangere osv, men kunne tenkt meg en større motor først. Hva kan jeg sette inn og hvordan få det godkjent? Og hvor finner jeg flere deler og stylingutstyr til denne bilen?

 

du finner masse godsaker på http://www.blitzpower.no/ og litt på bsbildeler og czt :)

 

motor: kan jo sette i en 1,8 eller 2l til ascona evt om du orker mye styr me el nett å det er det bare å sette i en c20ne eller c20let :D

 

lykke til med din ascona c:driving

BMW E34 520i Excuetive

 

-X-BMW E36 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig er dette en fet look:

 

14_August_2007_146.jpg

 

14_August_2007_090.jpg

 

Åsso motorvalg kan du jo alltids gå for en Astra GSi motor.. denne finner du helt sikkert i andre biler også.. men den på bildet har iallefall tatt den fra en astrda.. har 150 hk å går ganske godt :)

 

eller kadett gsi:thumb den asconaen på bilde er jo org så og si men pen:tannløs: er en nyere en (ser på fanger og lyktene) og fjernet dørlistene og felger

 

vurdere min også sånn men i orginal lakken og en liten spoiler:happyhappy:

 

EDIT: så styilings grillen XD

BMW E34 520i Excuetive

 

-X-BMW E36 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Opel ascona c 1,6l.1987 mod.

Har sett på en del fronfangere osv, men kunne tenkt meg en større motor først. Hva kan jeg sette inn og hvordan få det godkjent? Og hvor finner jeg flere deler og stylingutstyr til denne bilen?

 

Lever den på hugger`n å skaff deg ascona b :)

Mye tøffere den!!

Audi 90 quattro.

Selges:

Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser.

1/10 nitro rc bil. RTR.

Kenneth Johnsen 95 73 91 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usaklig...

Man har hva man har og får gjøre det beste utav det.

 

Selv synes jeg Golf er tidenes kjedligste bil, men ber ikke deg kaste den på dynga å kjøpe A3 istedenfor

 

Noen som tar ting litt for seriøst her ser jeg...

Audi 90 quattro.

Selges:

Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser.

1/10 nitro rc bil. RTR.

Kenneth Johnsen 95 73 91 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tar ting litt for seriøst her ser jeg...

 

Sorry, hehe.. svarer bare med samme mynt.

 

"hiv på skroten" er vel ikke blant de mest konstruktive forslagene som dukker opp.

 

Har man lyst på noe som ikke alle andre har, så er det jo genialt å style en Ascona C.. Blir vel med tida enda sjeldnere enn Ascona B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Låner topicen litt, leveres Ascona C med innsprøytning på noen av motorene? Passer 2l rett over på ein ascona som det har sitti 1,6l på? Og hvordan er trim mulighetene på 1,6 litern, og 2litern? :)

 

 

disse insprøytningsmotorene leveres ascona c med: 1.8i (18e 115hk) 2.0i (c20ne 115hk) 2.0i (C20seh 130hk)

for å konvertere en 1.6 til 2.0 må du bytte ledningsnett på bilen å du må bytte bensin tank + bensin pumpe må legges opp ;)

for å godkjenne det må diverse annet som bremser å diverse byttes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår