sandersen Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Her kan dere vise fram bilder av biler dere har polert, samt hvilke produkter dere brukte :) la oss få se! :thumb Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Et lite bidrag fra meg som start, fikk dessverre ikke tatt før & etter bilde. Bilen var faktisk polert for hånd med ja du hørte riktig BILTEMA polish & lakkrens for 3-4år siden, syntes ikke det blei så værst :) savner gamlebilen litt nå :\ Her er en felg jeg polerte med autosol kromglans. Før Etter Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Astra H stv 2006 Mg 80 Gul pute på roterende maskin Nxt Tech Wax for hånd Opel Zafira 2004 Mg 80 Mg 21 Toyota Corolla Stv 2000 Nxt Tech Wax for hånd Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 87 ford sierra. orginal lakk! Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 BMW Z4 3.0i 2003 BMW carshampo MG clay Swizzvax cleaner fluid Swizzvax shield vax Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Før: Etter: Menzerna, wolfgang deep gloss paint sealent! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Før: Etter: Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Før: Etter: Har mange flere, men holder vel nå. hehe Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Sinnsykt bra folkens! Dawg Dee-Lux: hva brukte du på den aygoen? ble bra! fatlaces: bmw'n din er like fin som alltids ;) pirex: syntes om wolfgang produktene? kikka litt på dem selv, åssen er dem å jobbe med? Fine biler alle sammen! kjempe jobb :) :respect Jeg har fått sammla produktene og rødda i garasjen nu så bilder av nye bmw'n kommer til uka! gleder meg som en unge til å begynne truhaa: jeg veeenter :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Ikke en tråd uten Lancer`n....he he Og et par nyere bilder.. M3 med duragloss 101 X3 med XMT1, Duragloss 105 og Pinnacle LS A4 118d (ripe rep og duragloss 101) SX4 meguiras MG16 X3 etter duragloss Aquawax Renault Kangoo etter Menz 106, duragloss 501, wolfgang Det var det jeg har for nå.. Kommer sikkert mere er jeg redd....he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Endelig :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Sånn, endelig litt tid.. Biler du har eid eller? helt sinnsykt nydelig å fin og rød den evo'n din ! prakteksempel på bilpolering :) brukt mange timer på den tenker jeg? hehe.. mer mer mer.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 truhaa: hva brukte du på felgene på M3'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Freste over bilen med Nxt såpe, vaskehanske mg og watermagnet i stad, dessverre så kom det regn :( akkurat når jeg var ferdig. Her er ivertfall resultatet etter KUN vask, og bilen var møkkete etter og ha stått 1 mnd. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg