Hassa Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hei. Etter at det har vært kaldt ett par dager nå så har jeg fått en stygg lyd som kommer fra servo styringen, er en litt lavere versjon av den lyden du får hvis du drar rattet helt rundt(ved fullt rattutslag), da kommer det en sånn elektrisk lyd.Lyden er nesten like høy som denne, bare at den er der hele tia, lyden forandrer seg etter turtallet, akkurat som ved dynamo støy. Sykt irriterendes, og jeg lurer på hva det er og håper jeg kan få fiksa feilen før ting blir verre enn det er nå. Noen som vet noe? Takk for svar! Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Ettersom lyden følger turtallet på bilen så er det mest sannsynlig pumpa som lager lyden Du har sikkert sjekket at det ikke noen lekkasjer og at det fins nok olje på servooljekoppen/tanken Pumpa lager lyd hvis den drar inn litt luft.. hvis du har nok olje så ville jeg prøvd å bytte olje først. Kan være at pumpa begynner å ta kveld også sef. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Typisk lyd ved for lite olje, eller dårlig olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Er fullt med olje, får prøve og bytte olja og se om det hjelper noe. Selvom det er merklig at det bare skal komme sånn plutselig..lurer på om det kan være lekasje noe sted og, ser det er litt små oljete rundt slangen til tanken. Takk for hjelpen =) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg