monAry Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Da har jeg handla meg ny bil! :) Det ble en 1993 mod. Audi 80 2.0E Avant. Ny frontrute og ny reg. reim rett før jeg kjøpte bilen. * Lettmet. felg sommer * Lettmet. felg vinter * Senket 40/40 * Elektriske speil * El.vinduer * Sentrallås * Servostyring * Takluke Planer for bilen: Motor: Kvassere kam Åpent luftfilter Effektanlegg fra katalysator og bak Interiør: Sort skinn (blir med tiden) RS2 ratt Eksteriør: [x]RS2 front [-]En eller annen rs styling-bakfanger... [x]RS2 bakplate [x]RS2 linselykter [x]sideskjørter [x]tone ned ruter helt fram [x]større felger Hva synes dere? :) Noen formeringer om hva jeg bør gjøre eller noe? :) Mvh John Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 RS2 ratt RS2 linse lykter og dropp øyelokkene RS2 bakplate og sett skiltet i bakfangeren Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 setter det på listen min.. :) Kanskje litt teit om den blir helt lik en RS2 når det egentlig bare er 116 HK?:eek: Blir jo litt sånn wannabe... Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 lite futt i denne tråden min... :P Noen som vet om det er mulig / hvordan montere konfilter på denne motoren? 2.0E motorkode ABK:spin Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 lite futt i denne tråden min... :P Noen som vet om det er mulig / hvordan montere konfilter på denne motoren? 2.0E motorkode ABK:spin Ja, du må ha en adapter da det ikke er noe 3" uttak for luftfilter. Det er noen vakuumslanger som går inn i original-luftfilterboksen og justerer varmluft fra grenrøret, men aner ikke hvor vitalt dette er. Monter med stålbånd eller mekk noe selv :) Skal få testet dette i løpet av neste uke selv, har et konfilter i baksetet. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 ok, del gjerne bilder av montering og kunnskaper etter detta! :) vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal gå frem. Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Knallfin bil du har fått deg der! :) Grattis!! Jeg ville ha startet med ratt og girkule, og fortsatt med linselykter fra RS2 samt en annen front. Mer trenger man strengt tatt ikke å gjøre.. :) NB! Sjekk opp først om RS2 rattet passer, passer ikke om hverandre på 94 og 95 modellen.. (4-eiket og 3-eiket) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Knallfin bil du har fått deg der! :) Grattis!!Jeg ville ha startet med ratt og girkule, og fortsatt med linselykter fra RS2 samt en annen front. Mer trenger man strengt tatt ikke å gjøre.. :) NB! Sjekk opp først om RS2 rattet passer, passer ikke om hverandre på 94 og 95 modellen.. (4-eiket og 3-eiket) Lykke til! Takker! :) Angående ratt.: Jeg vil helst ha ett eller annet originalt Audi-ratt, vil ikke gå for noe sånt som momo, luisi eller sånn skvip.. Vil ha the real deal!grinchy Blir ikke bestilt noe særlig nytt til bilen før etter nyttår en gang.. PS! Noen som har erfaringer med RS2 fangeren fra Norsk Bildelesenter? Den hele fangeren i glassfiber.. Takker for respons og svar fra folket! :) Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Fin bil du har fått deg:) gratulere:) Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 trur da den rs2 fangeren er bra=) er jo ferdig innstøpte fester også! er jo en befrielse:P hehe. men som sakt er jo glassfiber, skal ikke så veldig mye til før den sprekker osv. er jo en billig penge for en MYE kulere Front da=) Fin bil! kommer til å bli bra detta!=) Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Ser ut som en veldig pen bil du har fått deg der og med gode planer:) De ekstraintrumentene du har gjør "cocpiten" mye mer sportslig, så få på et orginalt sportratt (anbefaler Custom AutoCraft) så blir det bra;) Lykke til videre! Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Noen som her erfaringer med de to rs2 look frontfangerene fra NBS? Hvilken er lettest/best å kjøpe? ASP=3425007[O]Type=Audi[O]Model=80[O]Year=1993[O]Klasse=11"]DENNE ,hel fanger, i glassfiber eller ASP=3425007[O]Type=Audi[O]Model=80[O]Year=1993[O]Klasse=11"]DENNE ,i plast, limes utenpå originalfanger...? Mvh. John;) Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 trur jeg hadde gått for den i glassfiber=) så har du den orginale hel viss noe skulle skje! passformen skal vist være veldig bra på disse. siden det også er ferdig innstøpte fester burde dette bare være en lek å montere;) lykke til=) Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 trur jeg hadde gått for den i glassfiber=) så har du den orginale hel viss noe skulle skje! passformen skal vist være veldig bra på disse. siden det også er ferdig innstøpte fester burde dette bare være en lek å montere;) lykke til=) Ja, kanskje best og enklest det.. :) takker for svar! men, en annen ting.. : kan noen svare meg på om det er mulig å montere konisk luftfilter på denne motoren? Har forresten gjort en handel med en hyggelig kar om en rs bakfanger! :jerkoff: Denne sendes i morgen.. gleder meg! Noen som har peiling på ca. hvor mye det vil koste å få lakkert den? Mvh. Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Da har jeg fått pakke i posten!birthday Har ikke henta den enda, skal hente den senere idag.. Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg