Burn Out Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 hei, har en 2,9l ford scorpio jordebil, og en opel rekord som skal bli vinterbeateren i år. det jeg lurer på er om det er mulig å få ford motoren nedi opelen? og evt hvor mye jobb er dette? Noe som har gjort lignende før? takker for svar =) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Det meste er muligt,tar bare lengre tid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 det vet egentlig jeg også :P men lurer på om det er verdt det siden den bare skal bli brukt i vinter. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Det får jo du finne ut av. Sveis til nye motorfester, tilpass mellomaksel and you're in business Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Dette tror jeg du får litt jobb med da men. Bør flytte over både motor og gir, tilpasse mellomaksling, motorfester, kjøling o.l. Mye jobb for en vinter spør du meg.. men mulig er det jo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg