VeeDub Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Jaja, så var det min tur. Natt til Tirsdag 21.10.03 ble Golfen stjålet 20 meter ifra Falken bygningen på Kongsvinger. Den var Monzablå (blå\grønn) Hadde ett blått Sparco bøtte sete på fører siden. 17" Azev felger Topp stripe med oval VW logo i samme farge som bilen. Venstre baklys var pæra så og si gåen. sotete hovedlykter med sort kryss. emblemfri grill. Hel lakkert fargere, breddere, skjørt. Har mista internet tilgang siden jeg flyttet (som nabo til Falken) og har nå lånt meg en datamaskin. og har ingen bilder utenom noen få som lå på en gratis nettside. OM NOEN HAR ET BEDRE BILDE, PLEASE LEGG DET UT SER DU NOE\DELER\BILEN\NOE!!!!!! SI IFRA!! PS. Hadde ikke tyveriforsikring :( Jaa.. veit dumt!!!!!! Sparebank1 nektet å forsikre bilen for tyveri før jeg installerte alarm. Der jeg bodde før var det garasje porter så hadde ikke noe særlig bruk for det. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Skal sikre området nordover jeg.. Kjett att slikt skjer Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Jeg skal holde øynene åpene i Larviks området hvertfall. Kondolerer :( Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Legg ut hele skiltnummer + tlf nummer... litt lettere få gitt beskjed om man ser noe.. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Kondolerer Tommy! KJIPE GREIER! Jeg har prøvd å søke i trådene på forumet. Men, alle bildene er jo borte. De på din side, og de på Espen sin side. Men, jeg antar Espen har noen bilder av denne Golfen?? Salgsannonsen Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hva går det av folk nå til dags??? Kan dem ikke bare få seg litt ordentlig arbeid og kjøpe seg egen bil og fikse på den istedenfor å stjele andres?? Uff.... også ikke tyveriforsikring heller. Tviler på at jeg ser den her i området... er ikke akkurat så befolket her. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 UPDATE kl 16:15 i dag hadde en kamerat av Onkelen min vært i Kongsvinger Og på vei hjem til Skarnes (mot Oslo) møtte han det han er 100% sikker på var Golfen (han skrudde på den senest 2 uker siden) han snudde og fulgte etter men med mye kø trafikk og en Golf som hadde stor fart klarte han ikke ta den igjen. Merkelig at den kanskje er på vei til Kongsvinger igjen, krysser fingrene for en jævla narkis som har vært å kjøpt dop i oslo og at han ligger dopa i sete når jeg SKAL finne den nå i kveld. tlf- 93 83 72 87 reg- HS 59835 Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 hmmm.... hva er det med biler som kjøpes fra ove i bergen?? :D:D:D:D:D: Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg