Gå til innhold

Ny bil, 2002 A4 1.8TQ :)

Ranger emnet


EIO

Anbefalte innlegg

Heisann alle!

 

Melder meg inn i A4-gjengen :)

Ble audi for andre gang på meg, er strålende fornøyd etter å ha eid denne i litt over en uke nå. Litt info om bilen,

en 2002 mod, 1.8T motoren, den med 150hk, quattro, gått 96000km, mørk blå metallic lakk og mørkt blått interiør.

 

Har noen planer for bilen, som bremser senkesett og litt sånn.

Her er noen bilder.

0021.jpg

Min til høyre.

 

013.jpg

 

>

 

0151.jpg

 

011.jpg

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

God bil å kjøre, tror det blir artig til vinteren også. Vil sterkt abnbefale å få tak i en som har sportspakken, tenker spesiellt på dempere/fjærer, som er litt vel i det mykeste laget. Eller man kan kjøpe seg et gromt senkesett, noe jeg tenker å gjøre.

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få til noen bilder i dagslys :) Hehe, den er ikke helt perfekt i lakken.

 

Jeg gav 175K for den, var veldig fornøyd med den prisen.

 

det må jo være en forferdelig god pris ja, har sett rundt på nettet etter slike og der er prisen høyere kan du si.

grattis med fin bil og godt kjøp:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai!

 

På vei til jobb i dag begynte bilen og klage over "öldrück" noe jeg tror er tysk for oljetrykk, og sikkert mangel på det...

 

Måtte jo på jobb men kjørte bilen til audi verskedet først, de mente at bilen hadde gått for lenge uten oljeskift og at dette kunne bli et problem med disse motorene. Men noe pris det var vanskelig å si... De må visst nok renske opp i bunnpanna slik at man får skikkelig trykk igjen, noe sier meg at dette blir svinaktig-dyrt, kan det stemme?

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sånn!

 

Endelig ble bilen ferdig på versksteder! Var en ventetid uten like men nå virker bilen endelig helt perfekt. Så det blir nok ut å kjøre litt i dag ja!

 

God helg til alle :)

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår