duxx0 Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Fakta: Bil: Opel Kadett GSI Årsmodell: 1986 Karosseri: 3-dørs coupé Reg.nr.: JC79229 Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Antall dører: 3 Antall seter: 5 Farge: Rød Utstyr: Alu.felger (sommer), 2 Hjulsett, Spoiler, Radio RDS CD spiller, Tåkelys foran, astra gsi dashbord. Digitale instrumenter. Recaro seter. noen som vet noe om denne el. lign biler og som har noe godt/vondt å si om dem Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Har prøvekjørt noen Kadett GSi 16v-er og de har vært j***i slitne. Mange er bygget om og ikke alle har gjort en like god jobb. Se også opp for rust. Selv om bilen ser bra ut kan den være råtten under. Jens, Partyman og jeg dro helt til Ålesund for å se på en GSi 16v. Bilen så veldig fin ut, men da vi fikk den opp på bukk ble vi skuffa. Gulvet var bare rust og masse hull. Kanalene var av kjeks og det hadde begynnt å ruste i dempertårna. Godt vi fikk den sjekka hos Opel og ungikk å kjøpe noe som ville bli til spiker etter neste eu-kontroll. Men er ikke bare negativt da. 16v-en går bra og er veldig morsom å kjøre. Bare du finner en som er tatt godt vare på. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 forsikringa er og sinnsyk, Ikke for ødelegge no salg\kjøp av gsi 16v, men den er dyr... dyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 men det er GO biler :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Vi kan jo si: I overkant dyr å eie, veldig mye rust, men gode motorer... Eldre Opeler sliter med dårlige girkasser også, men vet ikke om dette gjelder Kadett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 ok da sier vi det sånn. Jeg bestiller NAF-test hvorpå den blir gjennomført. Hvis denne går 100% bra kjøper jeg bilen... btw tror ikke det er gsi motor Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 som andre har nevnt, se opp for rust.. kadetten ruster MYE!!!! og de færreste 16V her tillands er originale 16V.. finnes vel bare 28 originale 16V tror jeg... ellers se etter det vanlige, drivverk, foringer osv.. har aldri hatt problemer med girkassa på 16V'en min.. slet veldig på 1,8'en.. mulig det er F16-kassa som er problemet.. men morsom bil å kjøre, har selv byttet kammer osv.. forsikringen er DYR.. betaler 7.300 i året i delkasko, med min far som eier og 50% bonus... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 selger en opel kadett gsi for 6000,- den står i bodø/fauske. det er noen mangler på den. Utsende er kansje ikke helt perfekt.. er mala svart med to hvite striper. motor er god. seter er gode. resten er opel. eu ok til mai. men mangellapp fra snuten...men det blir fiksa. Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by blixern selger en opel kadett gsi for 6000,- den står i bodø/fauske. det er noen mangler på den. Utsende er kansje ikke helt perfekt.. er mala svart med to hvite striper. motor er god. seter er gode. resten er opel. eu ok til mai. men mangellapp fra snuten...men det blir fiksa. Er den Eu godkjent? Bilder? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 hjelper å lese står jo eu ok til mai... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg