Gå til innhold

Anlegget i Russevanen vår 08

Ranger emnet


Smallwacko

Anbefalte innlegg

Boschman-elementene på Clas'ern spiller HØYT og SYKT mye mass bass i en skikkelig portet kasse; hvor fint det er vel er jo en helt annen sak, men de er velig billige; er ikke verre enn og faktisk gå inn på snekkern på skolen og få de til og lage en kasse til dere ;)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var russ ifjor, og hvis jeg var dere ville jeg ha venta litt med anlegg, vi fikk ca 30.000 i sponsor penger, så vent litt, få noe dugnads jobber eller lignende, da blir det fort litt mere penger til anlegg..

 

jeg ville anbefalt å bygge noe alla det vi hadde

1624969-bilde4-5.jpg

bygg en slik vegg med noe neonlys og stæsj, ser MYE fetere ut enn å bare se rett inn i bilen.

 

jeg ville gått for 2 12 eller 15" bassere, og f.eks noen brukbare 6*9 inne i bilen, da det blir det fin lyd.

 

-Rtbuggie

her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter

SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq

GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan IKKE tenke meg at boschman spiller høyt og med sykt mye bass :p sorry..

 

Prøv i en portet kasse, og du vil bli overasket :) Jeg ble iallefall det

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vist dere har lyst på en hælvetes forsterker billigt så har amerikanske bildeler salg på den forsterkeren HER

 

4400watt rms!!

 

Den har jeg kjøpt og er jævlig fornøyd! Med den her kan dere drive hva nå enn dere vil.

 

Kan også anbefale Ma Audio subwooferene de selger på den siden.

 

Den forsterkeren der og 4stk. MA12 XE kan jeg love dere ville spilt dritten ut av det meste!

 

Det hadde kostet 8000kr -det er onkelen min som driver det firmaet, så vist dere er interisert så kan dere snakke med meg og antageligvis få russerabatter ;)

97 Eclipse GSX

 

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var russ i fjor så tok vi bare forsterkeren fra bilen min (en JLaudio forsterker på uvisst antall watt), en 15" sub fra en annen kompis sin bil og kjørte på med 3 store stuehøytalere og noe billig shit fra Netthandelen. Spilte høyt og med masse bass det, så ikke ut i måneskinn men men :P

 

Det eneste vi betalte for da var litt kabler. Så det trenger ikke koste masse penger for å få lyd i en russebil. Går som regel med en DEL penger til andre ting i løpet av de ukene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skulle til å si det.. vi hadde bare noe billig herk i vår bil.. altså 6,5" kompsett forran og no coax bak, kun for å ha lyd når vi kjørte.. for det er ALLTID noen med større anlegg som kan spille på treff..

 

det betyr:

 

#1 dere trenger ikke bekymre dere for ødelagt utstyr

#2 MYE mer penger til øl!

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

bygg opp 2 15" i en vegg slik som rtbuggie har vist på bilde... øverst på toppen setter dere mellomtone og horn :)

 

kjøp noe PA mid og horn ;) så vil det kaste lyd ;) er å enbefale ;) koster ikke allverden heller.. kan kjøpe noe billige pa greier som heter sammi fra http://www.dynabel.no hvis de leverer det merket enda da.

 

har også http://www.ljudia.no som dere kan ta en titt på pa horn og mid der og ;)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår