Brother Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Bildene er tatt på Nesodden men Jaguarens bosted er i oslo. Audien er jeg usikker på. Så den hadde k-sport kalipere og o.z felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Produserer O.z. Racing kalippere? Pen og spesiell tt. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Er ikke audien "Zolic" sin? Han er¨å finne på forumet... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brother Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Er ikke audien "Zolic" sin?Han er¨å finne på forumet... Hmm, om han går på nesodden vgs er det sikkert han men jeg vet ikke da jeg tok bildet når jeg skulle gå fra skolen. driitrå er den hværtfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Den Audien var i allefall på Streetmeet ved Fjordparken i Drammen i går. Fet tralle :) Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Står om denne TTen under Audi -> TT kategorien... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 K-sport! ikke OZ Kalippere Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brother Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 K-sport! ikke OZ Kalippere Sorry my bad, oz felger er det no.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paroa Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Er vel Nikhil sin.. Fra Drøbak.. Edit: Ble litt usikker nå, det er vel kanskje Eirik sin.. :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg