Gå til innhold

Felger polo 6n

Ranger emnet


KenBang

Anbefalte innlegg

Har akkurat handla meg ein 95 polo:driving

Senket 40mm med KW komplett senkesett. Kan btw anbefales, bilen blei vanvittig stiv pluss at det er rimelig og tuv-godkjent (5500 hos protrim.no) :thumb

Uansett, må bli kvitt trillebår-hjula å anskaffe meg noen felger. Noen som har forslag på dimensjon og type til denne bilen? (NB. Uten servo) Vil i hovedsak ikke bruke mye penger på dette.

 

Evt. noen som har noen til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger også hjelp. Har en 99 6N, og lurer på hvilken dimensjon som passer? Blir 16" for stort?

 

Går:

 

Dimensjon: 6,5 x15

Innpress: 35

15"

??

 

14" er perfekt viss bilen er senka 60mm eller mer på en sånn bil.. Men vil bli for stusseli på en bil som kun er senket 40mm feks. 15 er sikkert bra..litt usikker på 16mm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om å senke bilen, den brukes endel til hytta osv. Hvordan blir 16" da?

 

 

hvis du ikke har planer om å senke å skal bryke den mye til hytta(polo'n) så er vel kanskje 12" med no skikkelig ballong knaste dekk det beste? :heyyou:

 

nei men sånn seriøst.. ser ikke bra ut med store felger å høy bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat handla meg ein 95 polo:driving

Senket 40mm med KW komplett senkesett. Kan btw anbefales, bilen blei vanvittig stiv pluss at det er rimelig og tuv-godkjent (5500 hos protrim.no) :thumb

Uansett, må bli kvitt trillebår-hjula å anskaffe meg noen felger. Noen som har forslag på dimensjon og type til denne bilen? (NB. Uten servo) Vil i hovedsak ikke bruke mye penger på dette.

 

Evt. noen som har noen til salgs?

 

5500 for ikke justerbart er ikke akkurat billig.

Gav det samme for KW justerbart variant 2 til min polo 6N

 

Skal du ikke bruke mye penger så ville jeg valgt 7x15 ET ca 35 og 195/50 eller 195/45

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår