Turbodevil Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Jeg tenkte det var på tide å lage en tråd om corollaen min og.. I begynnelsen av juni i år fant jeg ut at jeg måtte kjøpe meg en bruksbil som jeg kunne stole på siden 240en var så mye problemer med. Så kom jeg over en 95` corolla som var rullet 145.000km og hadde 1,6literen på 115hk :) Men det gikk ikke lange tiden før jeg bare måtte gjøre noe med den for å få den litt finere... Her er noen bilder fra før jeg kjøpte den: Dette er rett etter at jeg kjøpte bilen: Så måtte jeg bytte ut de originale høyttalerene: Så kjøpte jeg nye dekk: Også lakket jeg noen felger jeg hadde liggende: Også fikk jeg dekkene på felgene og monterte dette på bilen :) Nytt anlegg: Nytt enderør som fort ble byttet ut igjen: Simons effektanlegg: Skiltrammer: K&N filter kit: Fjernet eksos skjold: Lakkert calipere og toppdeksel: Bilparken: Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ting jeg har bestillt: Nye baklykter Blå dioder til alle lys inni bilen Alu ringer til instumenter A stolpe med målere Short shift Carbon girkule Mer anlegg Ting som kommer seinere: Styling Nye lykter foran og på sidene Coilovers Soting av ruter Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hadde glemt å dele albumet.. men no skal det være i orden Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hvilke felger er det, merke og størrelse? Fete da. Ikke ofte man ser 16" lengre... Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Takk :) Felgene heter PLW PA 7,5x16" og forhandles av dekk og felg tror jeg. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ikke værst ;) her er min 95 mod corolla ( ikke ferdig enda ..) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=12480 Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jeg har sett bilen din på diverse forumer rundtom plumbo. Liker den bedre og bedre hver gang jeg ser den :) Nå har jeg endelig fått de nye baklyktene mine :D Det kommer flere bilder når jeg er ferdig å koble lys og montere skilt ;) Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 fete lykter :D liker am looken på de bilene der ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagitarius Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 tøff bil, aldri sett maken, godt gjort Siter Toyota Avensis executive d4d4 2007 Toyota Corolla sport tte 2005 (solgt) Toyota Corolla xli touring 1994 (solgt) Nissan Primera 2.0 h-cvt m6 sport 2001(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Takk for positive tilbakemeldinger :) Men trenger seriøst senking etterhvert... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Då har jeg fått ferdig lysene i baklyktene og fått originale hvite instumenter: Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hvor kjøpte du de baklyktene hen da gitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hvor kjøpte du de baklyktene hen da gitt? Lenge leve EBAY og statene :usa: Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Lenge leve EBAY og statene :usa: Betalte mye? Hvordan var de å montere? Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 jeg betalte 167$ med frakt.. I norske kroner ble det 1005kr.. Og det var bare til å skru av de gamle å skru på de nye;) Eneste problemet mitt er at låsen på bakluken stikker en cm utenfor platen:( Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg