Tazzen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Som sagt, jeg så en strøken golf 1 som kjørte forbi huset her om dagen. Å heldigvis hadde jeg kamera der å da å knipset noen bilder. Kvaliteten på bildene er så som så, da jeg hadde 300mm'ern på hånd å håndholdt! Vil gjerne vite litt mer om denne bilen da den så meget strøken ut. Her er noen bilder! Beklager hvis du som eier bilen ikke vil ha bildene her, send pm så kan jeg fjerne de! pen som fy! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ligner grådig på ekkoj si einser http://www.bilforumet.no/golf-i/87677-einzer-prosjekt-81.html Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ekke samma bilen :) skilt nr å masse små ting matcher iallefall ikke. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Så denne et par ganger på Notodden i sommer. Når jeg traff på bilen så kom den fra yli, men den er ikke derfra iallefall. Er vel også noen bilder av denne på dav.no fra noen treff i sommer. Meget pen bil. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ligner grådig på ekkoj si einser Nei, det er mange små detaljer som Tazzen sier, som ikke ligner. Dessuten står vel Joachim sin uten motor hvis jeg ikke tar helt feil. Ekstremt pen bil dette, riktignok. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Griserå bil!!! DIGGER den type felger på gammal golf... :) Geniale felger til bruksbil, da dem e tøffest når dem e litt under biln og ikke helt ute med felgkanten.. Slepp og være redd for subbing og slepp og false/valse skjermbuer, bolt on, plug and play.. Billig for dekk også.. :) Ble litt inspirert nu ja! Kom gjerne med flere bilder hvis det e noen som har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Griserå bil!!! DIGGER den type felger på gammal golf... :)Geniale felger til bruksbil, da dem e tøffest når dem e litt under biln og ikke helt ute med felgkanten.. Slepp og være redd for subbing og slepp og false/valse skjermbuer, bolt on, plug and play.. Billig for dekk også.. :) Ble litt inspirert nu ja! Kom gjerne med flere bilder hvis det e noen som har hva heter de felgene da? likte de jeg også! likte hele bilen for så vidt;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 dette er en orginal 75mod med alle de riktige bitene. er vel kun litt senk og felger som ikke er orginalt. å som flere sier, det er ikke Ekkoj sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Den er vel ikke fin vel...få på noen 90 fangere og riegerstyling da blir det tøfft! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Griserå bil!!! DIGGER den type felger på gammal golf... :)Geniale felger til bruksbil, da dem e tøffest når dem e litt under biln og ikke helt ute med felgkanten.. Slepp og være redd for subbing og slepp og false/valse skjermbuer, bolt on, plug and play.. Billig for dekk også.. :) Ble litt inspirert nu ja! Kom gjerne med flere bilder hvis det e noen som har Er da ikke tøffest, men kanskje mest brukervennlig:) :jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Denne tilhører en kamerat av meg. Det er en 1976 Golf L. Han har bytta ut speilene for å få den til å se ut som en 75-modell (ettersom 1976-modellene har svarte plastspeil). Felgene er Le Castellet i 6,5X15 ET 33. Dette er originalfelg til en eller annen Corrado-modell. Golf Cabrio hadde også felger i likt design (bl.a. Classic-Line og Etienne Aigner), men disse var 6X15. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 ahok. ja den var iallefall meget pen Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Er da ikke tøffest, men kanskje mest brukervennlig:) :jackinbox: Allt for en hver smak :blah: hva heter de felgene da? likte de jeg også! likte hele bilen for så vidt;) Ikke sikker på ka dem hete, men vet at det e mange som bruke og polere dem opp og montere "strekkdekk".. E visst ganske pop i DK og DE.. De felga der, og nokka porshe felger (2typer?) Fittipaldi, pirelli p slots osv... lista e lang.. Min favoritt e pirelli p slots i 15" med 165/45r15.. :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Denne tilhører en kamerat av meg. Det er en 1976 Golf L. Han har bytta ut speilene for å få den til å se ut som en 75-modell (ettersom 1976-modellene har svarte plastspeil). Felgene er Le Castellet i 6,5X15 ET 33. Dette er originalfelg til en eller annen Corrado-modell. Golf Cabrio hadde også felger i likt design (bl.a. Classic-Line og Etienne Aigner), men disse var 6X15. Og felgene er ikke lenger å oppdrive nye... så hils han og be han kjøre pent ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volkswagen30 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 hei takker for at du synes golfen min var fin da hyggelig å høre tazzen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg