stig89 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Har byttet motor pga motor-ras i min Rekord E. Satt en 2.2i i den, men har satt inn en 2.0 gasser! Har Tatt av elektrisk bensinpumpe og det sitter selvfølgelig mekanisk pumpe på den. Har justert tenninga med lampe og hele pakka. Problemet er når jeg har kjørt en liten stund og står rolig i f.eks 5-10min, da blir den utrolig tungstarta og det er ikke alltid den vil starte i det hele tatt! Noen idèer om hva som kan være galt? Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hvis den f.eks. starter igjen etter en god stund så kan jo det være tegn på at det kan være noe feil i bensintilførselen til innsugsmanefoilen. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg