Baldrick Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Ett par oppdaterte bilder med "nye" sommerfelger, håper å få sveist på nytt enderør og montert Recaroene iløpet av uka. Første bildet er "Photshop senket", de andre er reelle: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 vil nå si at bilen så finere ut før jeg,ville heller ha gitt 40 000 da enn nå, men er hver sin smak.... vet at mange liker old school look,men på noen syns jeg det ikke blir pent,spørs på alt messom. lykke til med salget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 En klar forbedring. Godt å se du reddet denne einseren fra 90fanger-hevete ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by LupoB0Y En klar forbedring. Godt å se du reddet denne einseren fra 90fanger-hevete ;) Enig, men det akkurat som om noe mangler. Kan det være Golf C leppe? Den blir liksom så tom under fangeren forran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by boramannen Enig, men det akkurat som om noe mangler. Kan det være Golf C leppe? Den blir liksom så tom under fangeren forran. Enig.. Men, er det kanskje noe med felgene også? Er det for høy profil på dekka? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Korrekt.. Lavere profil på dekkene og CL/GTI leppe hadde vært prikken over i`en Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Er 60 profil på dekka, LITT mye gummi ja :) Er flere ting som mangler... svarte fangere, lakkerte speil, lakkert GTI leppe og selvsagt andre dekk. Har også spacere liggende som ikke er på enda. Har også fått på nytt enderør, men lurer på om det kanskje ble litt langt :) Skal få ut bilde ganske snart... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Baldrick Er 60 profil på dekka, LITT mye gummi ja :) Er flere ting som mangler... svarte fangere, lakkerte speil, lakkert GTI leppe og selvsagt andre dekk. Har også spacere liggende som ikke er på enda. Har også fått på nytt enderør, men lurer på om det kanskje ble litt langt :) Skal få ut bilde ganske snart... Hey! må få ut bilde av den røyren =o) akkurat passelig den vel, elle kansje burde ta av et par tre cent =o) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Eksosen blei kanskje litt lang ja :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 hehe nice :p kappekappekappe når blir det lakking av fangers da ? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Ser ikke såå langt ut fra denne vinkelen: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Fikk på HR gewinde forrige uke så nå er bilen en helt annen å kjøre, utrolig mye mer komfortabel pluss at det er enda kjekkere å kjøre svinger ;) Har ikke skrudd den ned så mye enda, bare litt lavere enn den var tidligere.. men blir skrudd ned mer når jeg får på spacerne og annen dim (185/50) på dekka. Har også fått jobben tilbake så jeg regner med å beholde bilen og fullføre den :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Liten oppdatering... har fått i K&N filter og borret noen hull i luftfilterboksen så det har komt litt mer godlyd! Ellers av mer synlige ting har jeg kappet enderøret til mer riktig lengde, lakket fangerne, lakket baklysa, lakket grillen, montert skilt forran, fått på H&R gewinde og det siste som skjedde før idag var nye dekk, 185/50-14. Bilen ser ikke så veldig lav ut, men det begynner for alvor å minke på bakkeklaringen... virker som at cabene er lavere under enn vanlige einsere. Så jeg er usikker hvor mye lavere jeg tør å gå. GTI leppe står fortsatt på innkjøpslista og jeg har igjen begynt å vurdere krom speil istedet for lakkerte GTI speil dersom jeg får tak i krom... er også litt usikker om jeg skal beholde orange blinkere forran eller bruke andre. Ellers gjenstår fortatt å få i Recaro stolene (sukk.... ting tar tid når en er avhengig av andre!) Beklager dårlig kvalitet på bildene.. vet ikke hvorfor de ble så utydlige :rolleyes: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Selvsagt skal du ha kromspeil! Leit på skroten eller kjøp her: http://www.volkswarenhaus.de/ Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Golfy Selvsagt skal du ha kromspeil! Leit på skroten eller kjøp her: http://www.volkswarenhaus.de/ Lykke til.... de har annonsert med de en stund men ingen som har fått noen av de speilene de har bestillt enda Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg