Gå til innhold

Ny bil, Golf GLI cab

Ranger emnet


Baldrick

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vell ikke skjedd så veldig mye med bilen i senere tid, men ett og annet har da blitt kjøpt inn, selv om det ikke har komt på enda... bl.a. nye felger:

 

fc_1.JPG

 

Og el Recaro som akkurat nå blir trekt og stoppet om i svart skinn:

 

omtrekt1.jpg

 

Innvendige dørhåndtak:

 

IM000888_l.JPG

 

Felgene kommer nok ikke på iår, må ha nye dekk og adaptere itillegg blir de nok sannsynligvis polert iløpet av høsten/vinteren. Men stolene kommer i så raskt jeg får de tilbake ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligna fælt på de nye felgene mine der der gitt! :) Skal på i år, bare jeg får adapterene mine...

 

 

 

Originally posted by Baldrick

Har vell ikke skjedd så veldig mye med bilen i senere tid, men ett og annet har da blitt kjøpt inn, selv om det ikke har komt på enda... bl.a. nye felger:

 

fc_1.JPG

 

Og el Recaro som akkurat nå blir trekt og stoppet om i svart skinn:

 

omtrekt1.jpg

 

Innvendige dørhåndtak:

 

IM000888_l.JPG

 

Felgene kommer nok ikke på iår, må ha nye dekk og adaptere itillegg blir de nok sannsynligvis polert iløpet av høsten/vinteren. Men stolene kommer i så raskt jeg får de tilbake ;)

C:\Documents and Settings\Administrator\Mine Dokumenter\Harald\Harald

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. ja, hadde tenkt det.

 

De ligger ferdig polerte i stua, med nye dekk. driver og fin-polerer de for tiden, fordi jeg har litt lyst til å kromme de.. Men får se..

 

De skulle egentlig være på bilen på norsk bildelsenter dagen, men han tyskeren jeg kjøpte adaptere av er en skikkelig taper, så jeg har ikke fått de enda!!

 

Er litt frustrert om dagen kan man si..

 

Men skal ned og filleriste han litt til helga, så da får jeg håpe det kommer noe godt ut av det.

 

Sier ifra hvis jeg skal bli med på adaptere! Har hørt på et lite verksted her hjemme, og de skulle ha ca 500 per. adapter.. Ikke så ille det?

 

Ang. felger Baldrick, så er det jo endel andre feite hjul til Golf 1/2! Porsche telefon,Porsche C2, Porsche 928 vinterfelger.. o.s.v..

Også er ikke de BBS jubileumsfelgene til Golf 3 og 4 så ille heller, når de er helpolert! ;)

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår