kimoajajaj Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Jeg lurer på et par ting angående disse kodene. Hva er øvre/nedre turtall ? (tipper at du kan se det laveste/høyeste turtall motoren har hatt siden start?) Hva er "Road RPM" ? Hvordan kan jeg identifisere "landkoden" ? Hva er "speed impuls" ? Regner med at de verdiene som "fremstår" som normal (dvs, oljetemp,ute temp og bensin forbruk er det samme som de vanlig er. Hvordan har det seg at man får alle disse funksjonene? Sitter der så mange sensorer rundt om kring? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Faen, først nå oppdaga jeg at det gikk ann å klikke på hvert enkelt bilde og få forklaring, inne på den scirrocco siden ! :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Det er klin det samme hvliken posisjon du har 1/2 bryteren i... Du får bare forskjellige opplysninger opp.. Hold inne den knappen det står MFA på.... På med tening, av med tening, start.... And there you go...... PS: Drar du 1/2 bryteren ut i en av sidene og holder den der ei stund så nuller du bare ut verdiene på MFA (kjørecomputeren...)..... Selvsagt i den posisjonen du drar mot, drar du den i 1 posisjon nuller du 1 verdiene, drar du den i 2 posisjon nuller du 2 verdiene... Husker ikke hva som er hva ev 1 og 2, men den ene nuller seg selv ut etter at bilen har stått ei stund, mens den andre må nulles manuelt..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Sorry at jeg rota litt der vagen og g60syncro! :) Nå først ser jeg jo at det står "MFA" på den knappen som er på enden av hendelen, så dere hadde jo rett begge to:) Så man treng ikke å sette den i posisjon 2 for å gjøre dette, var bare det jeg stussa på siden det stod i den første posten om dette... :) Blir gøy å se om det funker på min bil. Hvor mange forskjellige typer computere finnes det? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Bare en computer.... Men den har litt forskjellige inputs.... Det funker på din og....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 fikk til kjørecomputeren i går, JIPPI! men de tallene du får opp,forandrer de bare på seg når man kjører og ikke på tomgang? er ikke så lett å teste når man ikke har det HELVETTES førerkortet lenger!!! detta var litt morsomme greier,,skikkelig high tec!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Flere ting forandrer seg bare den står å går på tomgang. F.eks vakum trykket, besinforbruket, oljetemp osv. KM teller'en forandrer seg ikke SÅ mye når bilen bare står å går på tomgang ;-) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Drar oppigjen gammel tråd. Noken som har forklaring på hva som kommer opp? For meg er det kun en haug med tall enda. Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 wow. dette visste jeg ikke no om.. det må testes.. men hva er denne 1/2 bryteren som folk prater om?:s Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 wow. dette visste jeg ikke no om.. det må testes.. men hva er denne 1/2 bryteren som folk prater om?:s nokon modeller har vel denne på vindusvisker hendelen og nokon har den vel på sjølve speedometeret oppe i høgre hjørne.. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Det virker som den km-telleren teller meter når du setter den i "hemmelig modus", men den teller dog jævla fort:P Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg