Audi_80/nsr_wannabe Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Hvor selger de det? Finner ingen sider. Og noen som har testet det, og gjerne vet hvor mye mer effekt det ble? mvh. Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Bortkasta penger Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Var ikke akkurat spm. Men oki. En mekaniker jeg kjenner som har skrudd på motorer i 40år. Sier nå iallfall at han trodde jeg fikk 160-170hk kanskje. Så da vil iallfall jeg teste. Noen som vet om sider? Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Fra 136hk til 170hk...Det stemmer ikke, man kan dra ut noen få hk med blufine superchip. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Effektøkning på 35 HK ved å chippe en "sugemotor" ja.... Tror du virkelig at det orginale styreprogrammet er så elendig, og at motoren egentlig har skjulte krefter..:hvaskjera På en turbomotor er det mulig ved hjelp av høyere turbotrykk m.m., men på en "sugemotor" kan du på en god dag få ut fem hester hvis alt annet er på stell. Hvis du mener det er verdt 5-8k,så værsågod Han mekanikeren du snakka med sitter nok og humrer godt nå Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ser du på avataren min... Det er en Zetec 2.0 motor fra en Mondeo. Der har du "chip'en" som kan gi deg 180 hk... :) Selges dersom du vil ha. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 PM sendt=) Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 ser du på avataren min...Det er en Zetec 2.0 motor fra en Mondeo. Der har du "chip'en" som kan gi deg 180 hk... :) Selges dersom du vil ha. Er det den motoren du viste meg når jeg kjøpte rs fangerene? Hvordan stand er den i, og hva er gjort med den...hva mangler for og få en komplett motor? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 ikke ødelegg tråden til han som vil ha 100 hesters chip. Send meg en pm, men jeg har turbo, innsug, fuelrail med 370cc injectorer.Eksosmanifodl IC, m.m. du kan bolte på DIN motor. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Ingen som kan si hvor de selger chip?? Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Ingen som kan si hvor de selger chip??Prøv Ebay, tror ikke du finner slike effekter andre steder. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hadde en mondeo 1,8 som jeg lånprøvde en chip på,skulle vistnok være meget bra.(merke å type aner jeg ikke)men uansett.. Monterte nå chippen å var ute å prøve kjørte.Resultat:Overhode ikke merkbar forskjell,så å montere en chip uten noe mere,er totalt bortkastet spør du meg.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg