Gå til innhold

Audi S4 2.2 Turbo Quattro

Ranger emnet


Volvo 240 T4R

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut noen nye bilder av min nye bil Audi S4 2.2 Turbo Quattro Sedan.

Bilen er en 1992 mod og er kjørt ca 230000km

 

Har akkuratt kjøpt bilen så har ikke fått gjort så mye me den enda. men har noen lure planer:)

-Blir nye felger, 19"

-Muligens mer senking

-Open Air Filter Kit

-Chipping

-Eksos

-Stereoanlegg

-Og så må jeg vel få meg noen nye bremser for de ufo greiene som står på nå ser ikke ut..

 

DSC00024.jpg

DSC00025.jpg

DSC00026.jpg

DSC00028.jpg

DSC00027.jpg

DSC00030.jpg

DSC00031.jpg

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Godt valg ;)

 

19" er davel ikke noe problem på denne bilen. 20" funker fjell det og, men det kommer jo ann på dekkvarianten du velger å pakke rundt felgen om det subber eller ei.

 

Anbefaler deg samtidig å bytte til en original grill ;)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil. kjøpte lik for halvannen måned siden og er storfornøyd eg.

Har selv 235/40-18 men det subber bittelitt i innsiden på maksimal sving.

har selv mye de samme planene for min:

-Har bestilt stålomspunnede bremseslanger...

-Skal kjøpe meg Greddy profec b spec 2 boost controller nå...

-Muligens RS2 manifoil og turbo...

-Er chippet, men må nok gå for no mtm303 chip eller noe

-Er også på jakt etter et eksosanlegg og single Downpipe, ellers må jeg jeg finne fram sveiseapparatet og lage selv...

-Og nye dempere og senkesett er vel også en del av planen.

-Innvendig vil jeg bare ha nytt anlegg. Org. BOSE høytalere funker veldig bra. men MÅ finne ut kor forsterkeren forran ligger?!?! hjelp! er gåen. driver å skurrer...

 

Er ikke meningen å ta fra deg tråden. ville bare dele litt ønsker og mål...

 

Håper bremsene blir bedre med ny slanger.. om ikke, så må eg nok ha nye fjærbein og få på noen normale skiver...

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sjekka... Eg hadde 32 impress, men problemet mitt er at pga ufo bremsene og uorginale felger, så passer ikke "navet" på felgen helt inn på ufobremsene, så eg har på 5mm spacere.

For dem som ikke har ufo bremser og vet hva jeg snakker om, så er ufobremsenes nav en skålform utover før de går opp over bremseskiven, så felgens nav må inn i bunnen på denne skålen... Hele bremsesystemet er teit laget... med bremsekalippere som har gripearmen utover...

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

vanlig god gear olje paa begge, 75-90om jeg ikke husker feil.

fyll til det er nesten oppe ved pluggen av gearkassen, skal være ca 7mm under ifölge elsa, bruk en binders eller noe for og maale. Bak er det ca 1,3ltr om jeg ikke husker feil.

Pass paa og sjekk om du faar aapnet, fylle pluggene för du tapper av, slik at du ikke blir staaende med tom gearkasse og diff... :happyhappy:

4Rings to rule them all!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår