nnnneh Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hehe.. du er dyktig :) Flytt hit til du, her lever alle fartssyndere mye tryggere. Hva sa politiet da du ble stoppet for andre gang og du måtte fortelle dem at du hadde mista lappen i en fartskontroll for 3 timer siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 30 dager inne.. Det var i overkant syns jeg. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 30 dager inne.. Det var i overkant syns jeg. Helt greit om du bruker "Sitér"-funksjonen, så det er mulig å forstå hvilket innlegg du referer til, uten å lese hele tråden først :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg