ahustad Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei! vurderer nå å chippe min 00mod passat 4motion TDI, det er en pumpedyse motor på 115 hk. men lurer på om det er noe spessielt jeg bør passe på? evt noe som blir slitt eller blir ødelagt ved chipping!? på forhånd, takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 ikke chip den vis du har automat, men ellers er det ok Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahustad Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Har en 6 trins manuell kasse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Da er det bare og chippe i vei ;) Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Hvordan gikk det her? Skal du chippe på skikkelig vis eller er det snakk om en sånn boks? Hvor mye får du ut av denne motoren? Har selv en golf med 115hk motor jeg vurderer å chippe med ordentlig chipp i hjernen. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 på din bil som er en 1,9 TDI PD så vil du få ut 35 hk og 70 Nm det blir 355 Nm og det bør holde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hei, jeg skal kanskje kjøpe Audi A4 1.9TDI Automat til søstra. Er det ingen håp å chippe denne? Blir kjedelig da... ikke chip den vis du har automat, men ellers er det ok Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg