Vantage Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Noen som har dette liggende og slenge? Både Golf GTI, og 16v merket under? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Koster nok ikke mange kronene hos Møller Ga en drøy hundrings der for et TDI-emblem nylig;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 ikke mere? hmm.. har dem detta liggende og slenge, eller er det noe dem må bestille som regel? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Selv om de må ta det fra Tyskland så er temmelig kort ventetid. Ring og hør med de.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Will do ;) thnx Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 hvorfor ikke bare klistre på et 1.1 liters merke fra en Fiesta da? morro men sikkert oppbrukt :rolleyes: Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Vantage ikke mere? Det er jo bare en enkel liten plastbit uten noen teknisk funksjon! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hehe.. hadde faktisk en fiesta 1.1 engang.. tok av merkene, tror kanskje jeg har dem liggende enda ;) Golf GTI 1.1 16v :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Har 16V merket....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Vantage Golf GTI 1.1 16v :D :D :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Noen river av - andre setter på ... jeg har nå personlig pillet bort alt - og også pillet av merkene på kammeraten min sin g60. Noen som gjorde at en oppblåst gubbe i en merce av et eller anet stort kupe slag fikk seg en skikkelig overraskelse og ble frakjørt av en golf 2... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Ja, jeg også har fjerna alt på einseren.. Men detta er dama sin mk2'er.. som i disse dager blir ombygd til 16v. (prosjekt ja..) Jeg foreslo vi skulle fjerne alt, og sveise, men hu ville ha dissa merkene der.. fjerne dem etterhvert igjen og håpe hu ikke merker det.. hehe.. Kulere uten da.. har sjøl parkert en og annen turbovolvo og noen riskokere.. like morro hver gang. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Vantage Ja, jeg også har fjerna alt på einseren.. Men detta er dama sin mk2'er.. som i disse dager blir ombygd til 16v. (prosjekt ja..) Jeg foreslo vi skulle fjerne alt, og sveise, men hu ville ha dissa merkene der.. fjerne dem etterhvert igjen og håpe hu ikke merker det.. hehe.. Kulere uten da.. har sjøl parkert en og annen turbovolvo og noen riskokere.. like morro hver gang. Leser Golf 1 1,8TIC. Kan du utdype dette? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Vel ikke no værre enn at det er en golf mk1 1.8Gti Turbo.. 8v vel og merke.. skal bygge 16v i vinter.. Turboen er forsåvidt gåen akkurat for øyeblikket, så det er en dekomprimert 1.8 GTi.. Hvis noen har en t3 liggende og slenge, som er billigbilligbillig, så kan jeg kanskje få sparka den igang igjen ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg