AndyB Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hehe... Du har et poeng der ja.. Eneste som teller her er at jeg muligens har masse dritt i innsuget.. Men det kan også være noe med at den går på 3 sylindere når den mister effekt også, forde motoren får en litt GROVERE lyd når den mister effekt.. Har fått ei lita datter som er 11 dager gammel så det blir ikke så mye tid til mekking med det første tror jeg, men vi får se om jeg får satt av noen timer.. Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 GRATULERE som pappa :) MVH Alf Arne Hauso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Grattis AndyB! :D Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 D ække no arti å sende løsninger når folk skal være så kverrulante. Kan godt hende at kilden din er skrevet av folk fra VW, men jeg har sett mye rart skal jeg fortelle. 9A ble levert både på 1,8 og 2,0 Håper kodene og KE-Jetronicen din kan hjelpe AndyB her, det har jeg selv liten tvil på. Good luck AndyB Det er ikke det at jeg skal kverrulere! men da du kommer med tips og tricks som feilinformerer så må man jo nesten si ifra! 9A er forresten motorkoden på 2L 16v .. PL og KR er 1.8L 16v!.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Takk for gratulasjonene ;) Ikke noe tvil om at bilen min går på 3 sylindre egentlig.. Var ute å kjørte istad og da merka jeg det spess når jeg starta.. Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 er ikke no spesialist på dette her, men jeg hadde en 94 passat som dro dårlig når jeg trykket gasspedalen i bånn samme om det var oppover eller nedoverbakke. jeg begynte med å bytte plugger å dette hjalp ikke, bannet å svartet i flere dager, så byttet jeg plugglednigne å bilen gikk som ei klokke igjen Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hei. Er ikke så lenge siden jeg bytta plugger, så først tenke jeg at det kan jo ikke være plugger. men så tenkte jeg at det hadde jo vært for dumt om det var pluggene og jeg bytta alt annet. Derfor bytta jeg plugger for en del uker siden og har ikke hatt noe trøbbel med dette siden. :) :yak: Takk for alle tips. Nå må jeg bare fikse alle andre småting og EU godkjenne før jeg evt bestemmer meg for å selge bilen.. Bilen er litt for stiv til å frakte små babyer i. ifølge kona iallefall... Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg