Gå til innhold

din hværdag

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

kl. 06.15: Står alarmen og går, helt til dama vekker meg og jeg står opp.

06.30 er jeg ikke våken enda,men går i transe bort til badet og begynner og ordne meg.

06.45 Jeg setter meg inn i bilen og setter lyden på anlegget på nesten full guffe, for at jeg skal våkne og at formen skal komme seg litt.

06.50 Er jeg i rundkjøringa på fredrikstad brua, jeg skrur musikken helt av, og gir bånn gass opp til toppen av brua, så jeg får hørt litt turbo sus før jeg er på jobb.

06.55 har jeg ankommet jobben, men fortsatt så er jeg som regel i transe.(De feilene jeg gjør på jobben, gjør jeg som regel i tiden mellom 07.00 og 10.00.)

10.30 Jeg titter på klokka på jobben, for å se hvor lenge det er igjen til det er mat pause.

15.30. Ferdig på jobb, så lenge det ikke er overtid. Kaster meg i bilen og gir på for å komme meg fortest mulig hjem.

15.45. Hjemme eller hos dama. Sitter og slapper av og ser på tv, eller er på pcen.

Fra 18.00 og utover er jeg som regel ute og finner på noe.

I helgene blir det som regel en fest eller 3.

På fredager, som idag, slutter vi klokka 13.00. Kjekt og ha det sånn =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

04.40: Ramler ut av senga, raver innom badet, går i hallsøvne til kjøkkenet å lager frokost/niste.

 

05.10: Ser hvilken av bilene som vil starte, å kjører de 3.5 milene til jobb i hallsøvne.

 

06.00-14.00 eller eventuell overtid så er det jobbing som gjelder.

 

14.00-ca 22.30 så er det famile/venner eller eventuelle reperasjoner på bilene mine som gjelder.

 

I helgene er det enten fest, film eller råning som står på menyen, hvis ikke det er mi jobbehelg da, da er det likt som en vanlig dag.

Chuck Norris doesent sleep, he waits..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - fredag partalls uke

 

opp klokka 05:00, dusje, lage matpakke, starte symaskina 10 min før jeg drar slik at den blir god og varm. Er 4-5 grader her så tidlig. (Nei jeg driter ikke om det forunser, men det er kaldt og defa oppvarmingskit kommer til uka)

05:45 drar jeg til jobben

06:00 starter mitt skift, jobber som maskinfører/operatør

14:00 ferdig på jobben

14:15 hjemme, spiser noe, slapper litt av på nettet fram til ca 16:00

16:00-21:00 Sammen med venner, eller mekker noe, eller spiller wow, slapper av.

22:00 tilbake til dyna

 

Lørdag:

10:00 ut av senga, litt mat, dusjing etc

11:oo jobb, matvare butikk

19:00 ferdig på jobben

19:10 hjemme, dusjing, mekking av drikke.

19:30 Vors

 

Søndag:

03:00-05:00 legger meg etter festingen.

10:00 står opp, drikker masse appelsin juice og slapper av.

22:00 inn under dyna igjen.

 

Oddetalls uka:

 

Mandag - fredag:

opp klokka 11:00, dusje, lage matpakke.

12:00 ser litt på tv, internett, wow elns.

13:45 drar jeg til jobben

14:00 starter mitt skift, jobber som maskinfører/operatør

22:00 ferdig på jobben

22:15 hjemme, spiser noe, slapper litt av på nettet

00:00 Inn under dyna igjen.

 

Lørdag:

15:00 ut av senga, litt mat, dusjing etc

16:00 sammen med venner, mekking, wow elns.

19:00 Vors

 

Søndag:

03:00-05:00 legger meg etter festingen.

10:00 står opp, drikker masse appelsin juice og slapper av.

22:00 inn under dyna igjen.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag - fredag jobber som ikt lærling på en videregående skole

0700 klokka ringer før første gang.

0705 ringer en gang til

0710 igjen

osv helt til:

0720 da er det opp i ett stress og vaske tryne å "freshe seg opp litt, pusse tenner osv. gjerne litt gell i håre:p

0730-0750 kjører jeg til jobb som tar ca 20min

jobben begynner kl 0800 men jeg kommer alltis mellom 5-10 min for sent. har gjort det ett år nå, hjelper ikke hvor tili jeg kjører, ender likevell opp noen minutter for sent.

 

0810 - 1530

Sitter på ett kontor og hjelper evt lærere/elever med data problemer. gjør sjelden mye jobb har har gjerne effektiv arbedstid på 1t om dagen. resten går til sløving på autodb, bilforum, vg,db,omc, osv, har mange lengre pøuser innimellom.

1100 er det lunch, da stikker jeg ned på nærmeste kiosk og kjøper baggis,brus å vg. går opp på skolen og chillern gjerne i kantina og på "røykegjørnet" til kl 1200, prater med diverse venner. er nå på 30min overtid men d jør ingenting.

daffer så opp og sitter meg ned på arbeidsplassen og "jobber" videre med å lese nettaviser og diverse forum.

msn er oppe hele tiden, hender at jeg spiller poker på nett og.

jobben er lite motiverende men at jeg får lønn før å gjøre relativt lite + drege stipend holder humøret oppe og jeg klarer meg gjennom 2 år lærling.

 

1530 - kjører rett hjem, setter på tv2 og ser på everbody hates chris, friends,scrubs, 70show. spiser gjerne noe form for middag mellom her. svipper kansje over på tv3 og ser kongen ellr simpson iblandt.

er med venner og bekjente ellers om dagene/kveldene.

ser gjerne en go film og sitter litt på nettet om kveldene før jeg sløver meg i seng.

da jeg hadde dame gikk mye av tiden til henne.

 

 

helgene er mye morsommere, med fest, venner,råning,shitprat,sløving,film, og mat hjemme laget av mor, pussig nokk smaker den bedre enn den jeg selv lager på hybelen.

 

 

har noen en lignende arbeids dag eller kjedligere så rop gjerne ut. tror ikke jeg er den enseste lærlingen som ikke får store arbeidsoppgavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - fredag partalls uke

 

opp klokka 05:00, dusje, lage matpakke, starte symaskina 10 min før jeg drar slik at den blir god og varm. Er 4-5 grader her så tidlig. (Nei jeg driter ikke om det forunser, men det er kaldt og defa oppvarmingskit kommer til uka)

05:45 drar jeg til jobben

06:00 starter mitt skift, jobber som maskinfører/operatør

14:00 ferdig på jobben

14:15 hjemme, spiser noe, slapper litt av på nettet fram til ca 16:00

16:00-21:00 Sammen med venner, eller mekker noe, eller spiller wow, slapper av.

22:00 tilbake til dyna

 

Lørdag:

10:00 ut av senga, litt mat, dusjing etc

11:oo jobb, matvare butikk

19:00 ferdig på jobben

19:10 hjemme, dusjing, mekking av drikke.

19:30 Vors

 

Søndag:

03:00-05:00 legger meg etter festingen.

10:00 står opp, drikker masse appelsin juice og slapper av.

22:00 inn under dyna igjen.

 

Oddetalls uka:

 

Mandag - fredag:

opp klokka 11:00, dusje, lage matpakke.

12:00 ser litt på tv, internett, wow elns.

13:45 drar jeg til jobben

14:00 starter mitt skift, jobber som maskinfører/operatør

22:00 ferdig på jobben

22:15 hjemme, spiser noe, slapper litt av på nettet

00:00 Inn under dyna igjen.

 

Lørdag:

15:00 ut av senga, litt mat, dusjing etc

16:00 sammen med venner, mekking, wow elns.

19:00 Vors

 

Søndag:

03:00-05:00 legger meg etter festingen.

10:00 står opp, drikker masse appelsin juice og slapper av.

22:00 inn under dyna igjen.

 

Bare av å lese skjemaet ditt kan jeg bare si det slik......

 

 

GETTA LIFE!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - Fredag

06:50 Ringer vekkeklokken

07:10 Står jeg opp om jeg skal dusje

(07:30 om jeg ikke skal dusje)

07:52 Går bussen fra buss-stoppet

08:05 Går gjennom byen til neste buss-stopp

08:15 Da går den andre bussen

08:30 Er på skolen

14:00-16:00 Mellom en av disse er skolen ferdig

16:45 Er tilbake på hybelen

Resten av dagen brukes til slumming på hybelen,venner,kino,byen eller noe slikt

01:00 Sove,selv om denne tiden er vanskelig å forholde seg til..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukedagene mine f.o.m 10.09

 

04.00 - stå opp

05.00 - kjøre på jobb

05.30 - ankomer jobb. kaffe, aviser, oppvarming av truck

06.00 - på plass i truck, venter på oppdrag via vhf

11.00 - 11.30 Lunsj, inkl truckråning, og kaffe på brakka.

14.00 - Ferdig for dagen

14.00 - 20.00 Eventuell overtid/Tid til kvinnfolket, bilen og fikse på huset, middag osv.

20.00 - Tur til butikken for å handle. Gjerne innom Essoen for å kjøpe hamburger :D

22.00 - Tv-tid

23.30 - Nattinatt

 

Dagene mine var (er) sånn som dette nu:

 

Sover til syv om morningen. Blir vekket av enten noen som jokker på hengeren på bilen, som holder på å laste eller losse, eller av sjefen. Bruker ca 1 time på å losse/laste, så er det kjøring i 7-8 timer, før det er pålagt hvile igjen.. Så er det internett, koke kaffe, glo tv og litt baki hytta. Så er det sove sove til neste dag osv :P

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Dette blir interessant.

 

På byn å drikker med venner søndag til onsdag. Jobber som bartender torsdag, dørvakt på fredag og lørdag. Hvis jeg ikke er ute å drikker, sløver jeg bare, kjører tur eller skrur bil.

 

En sjelden gang er jeg ute å henger med venner til ut på kvellinga, for så å sløve forran pcen til 4-5 tiden om morgenen. Så sover jeg gjerne til samme tidspunkt på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0810 - 1530

Sitter på ett kontor og hjelper evt lærere/elever med data problemer. gjør sjelden mye jobb har har gjerne effektiv arbedstid på 1t om dagen. resten går til sløving på autodb, bilforum, vg,db,omc, osv, har mange lengre pøuser innimellom.

1100 er det lunch, da stikker jeg ned på nærmeste kiosk og kjøper baggis,brus å vg. går opp på skolen og chillern gjerne i kantina og på "røykegjørnet" til kl 1200, prater med diverse venner. er nå på 30min overtid men d jør ingenting.

daffer så opp og sitter meg ned på arbeidsplassen og "jobber" videre med å lese nettaviser og diverse forum.

msn er oppe hele tiden, hender at jeg spiller poker på nett og.

jobben er lite motiverende men at jeg får lønn før å gjøre relativt lite + drege stipend holder humøret oppe og jeg klarer meg gjennom 2 år lærling.

 

Haha! Du har akkurat beskrevet en vanlig dag på kontoret :D

 

(IKT-lærling vgs her og)

 

Men det blir bedre det siste året eller noe sånt, for da stoler de mer på deg, så da får du sette opp servere og shit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ukedag:

klokka ringer 06.35, står opp 5 min etter ca.. går på badet, fikser meg delevis der. går å ser om det er noe mat i kjøleskapet som ser noe god ut, ikke ofte noe frister, så da blir det ikke mat, så på badet igjen, stikker ned til bussen 5-10 over 7. går inn på bussen som kommer 17 over, setter meg sia av dama, begge er litt mårra grettene,nusser hade, når jeg kommer til skola 07.34, er i kantina 2 min etter, sitter der å prate med folk, går å kjøper meg en skillingsbolle, setter meg igjen, tigger litt cola av noen.

 

Timen starte 08.00. så sitter jeg å later som jeg følger med, til pause, da kjøper jeg ny skillingsbolle, så time igjen, så i lunsjen, stikker jeg og et par kompisser til statoil, å kjøpe grill i brød, med potetsalat, og cola, så sitter vi å skravle, til vi finner ut at vi sku egentlig vært i time nå.. tusle tilbake. hører lærern sier, "du må passe tida" jeg sier" var jo bare to min da"

så kope igjen.. til jeg er ferdig 15.00, eller 13.15, så venter på buss, eller gå til byen viss jeg skal møte noen..

 

er hjemme litt før 4 ca.. går på dass, sitter på dataen stort sett meste av dagen, ser på friends, av og til scrubs, og selvsagt that 70's show:)

går ut å ser på bilen, vurdere om jeg skal orke å sparkle noe idag.. så går inn igjen. å kope til det kanskje er noe på tv'n. så se på det. så legger jeg meg 22.30, så opp igjen 06.40 dagen etter igjen.

 

helgan: jobber som regel, sykler dit så fort jeg kan.. 3 min ca. 2km dit. så koper litt der. så hjem, å se på olsen banden på på lørdager:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dag..

 

KLokka ringer kl 09.00, da er jeg nesten utvildt så er ikke så slitsomt å stå opp, fikser meg på badet, eter litt og går til bilen, er på jobb ca 09.45 gjør alt som skal til for å åpne, så er det bare å jobbe, er ferig kl 17.00, da er det rett hjem, ete og se på tv, fikse noe på bilen eller være med venner..

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Du har akkurat beskrevet en vanlig dag på kontoret :D

 

(IKT-lærling vgs her og)

 

Men det blir bedre det siste året eller noe sånt, for da stoler de mer på deg, så da får du sette opp servere og shit :P

 

flott at andre har d like kjedelig som meg:p

mene har jobbet her over 1år nå.

har fremdeles ingen utfordring. men men.

problemet her er kansje at alt fungerer alt for bra.

eneste som er og gjøre er diverse support for lærere og elever.

har vertfall mista lysten på videre jobb med ikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår