Volvo240TurboInercooler Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Fikk tips om å prøve å koble ut LMM, viss den var kaputt så skulle bilen gå som et dass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 skjer med at jeg også var på kongsberg på den esso og kjøpte e30?(ikke den jeg har nå) men morro at man må innom den esso når man har kjøpt e30 hehe :) fin m3 gjerne fler bilder av dem :) bra at folk enda holder vare på de gammle e30 :) det er kos å se Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 fant faktisk bilde også :) ikke like fin som din men iallefall en e30. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Fin bil du har fått deg. Har selv htt container og kebabtralle.. Sorry azz.. en e-30 har aldri vært og kommer aldri til å bli kebabtralle.. Bortsett fra lavtsittende bunnpanne, skamlav bil og telehiv med resulterende oljepytter (glad jeg jobbet i hydro aluminium den gangen=gratis sveis). Så skal jeg slippe bomba! Det er faen INGEN som ser mer ned på andre merker enn sitt eget enn volvo entusiaster! Hva er galt med å like BMW foran Volvo? greit at volvo er bra, men det er det jaggu masse annet som er også.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Bortsett fra lavtsittende bunnpanne, skamlav bil og telehiv med resulterende oljepytter (glad jeg jobbet i hydro aluminium den gangen=gratis sveis). har også måtte trekke 3-4 E30 pga den bunnpannen. hehe.Utrolig kjedelig, spes da jeg måtte trekke en kar midt inni sentrum av kristiansand og da bilen min begynte å små spinne på brosteinene da motoroljen fra bimmeren hadde rennt frem til mitt bakhjul noe som gjorde saken til en glatt opplevelse. hehe. Så skal jeg slippe bomba! Det er faen INGEN som ser mer ned på andre merker enn sitt eget enn volvo entusiaster! Hva er galt med å like BMW foran Volvo? greit at volvo er bra, men det er det jaggu masse annet som er også.. og visa versa. Volvofolkene skiller seg nok ikke noe ut noe mer enn andre. Smaken er som baken og det er det for alle. Men Volvoforumet derimot her på bilforumet er stort, da sammen med BMW, VAG osv. Blir ofte til at det er disse bilene som lager en kampsirkel da de fleste japsebiler er mer eller mindre billigplast som er lite å snu seg etter.... Mitt syn da.. Men nå er vi langt utenom trådstarters emne her. E30 er stilig bil med stramme gode linjer Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Esso på Kongsberg kjører vi aldrig forbi uten å stoppe! Uansett! Handlet felgene til Volvoen på Essoen der, men var bare innom med M3en. Har tatt en titt på gasswiren, den fikk ikke bånn gass. Var 1cm fra bånn gass, så jeg tok å justerte den, så nå er det mer liv i bilen ja! Men Volvo er jo hjertebilen:) Da det er min første bil og den bilen eg har brukt mest tid og penger på (ja, den har kostet mer enn M3'en nå etter 3 år) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 BMW er ikke min smak.. Holder på å skru på med en 525i nå.. Gud for et hat.! Har prøvd fler BMW og sitti på.. Men ikke imponert desverre.. Men folk har forskjellige krav.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 peeeeeen! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Hvor er tåkelysene dine ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 BMW er ikke min smak.. Holder på å skru på med en 525i nå.. Gud for et hat.! Har prøvd fler BMW og sitti på.. Men ikke imponert desverre.. Men folk har forskjellige krav.. De fleste nyere biler samt tyske biler fra begynnelsen av 90tallet er fryktelige å skru på. Slik er det bare. hehe men kjøremessig er det ikke mange familiebiler som klarer å prestere like bra som bmw gjør. Såklart, en gammel tung 525 stiller noe for seg selv, men bmws 3serie. utrolig gode å kjøre, men å skru på dem, det gjør man bare hvis man har fått allt for mye C-vitaminer. ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Hvor er tåkelysene dine ? Tåkelys hører ikke hjemme på en M3! Luftinntaka blir levert til lakkering i morgen:) Blir kanskje at jeg legger inn noen skjulte grøftelys får å kunne kjøre med park lys og grøftelys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 du har linselys. du har blå bil. hvorfor ikke invistere i xenon med noe blått lys? tror det kunne blitt litt stilig. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Er det slike DE-lykter jeg har? Var no av det første jeg tenkte på var xenon med den Kelvin som er nermest fargen på bilen. Men noe angel eyes kommer nok ikke på denne bilen. Får man kit som passer rett i, eller er det like greit å gå for universalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hvis bilen ble levert original med xenon så er det D1 eller D2 pæresokkel. Dersom ikke så er det billigst å gå for universal xenonkit med H sokkler. Får dem lett under 1000lappen for et sett nå. Kina produkt vel og merke, men det fungerer så lenge man ikke ønsker det optimalt :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg