Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil!!

Ranger emnet


Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil du har fått deg. Har selv htt container og kebabtralle.. Sorry azz.. en e-30 har aldri vært og kommer aldri til å bli kebabtralle.. Bortsett fra lavtsittende bunnpanne, skamlav bil og telehiv med resulterende oljepytter (glad jeg jobbet i hydro aluminium den gangen=gratis sveis).

 

Så skal jeg slippe bomba! Det er faen INGEN som ser mer ned på andre merker enn sitt eget enn volvo entusiaster! Hva er galt med å like BMW foran Volvo? greit at volvo er bra, men det er det jaggu masse annet som er også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra lavtsittende bunnpanne, skamlav bil og telehiv med resulterende oljepytter (glad jeg jobbet i hydro aluminium den gangen=gratis sveis).

har også måtte trekke 3-4 E30 pga den bunnpannen. hehe.

Utrolig kjedelig, spes da jeg måtte trekke en kar midt inni sentrum av kristiansand og da bilen min begynte å små spinne på brosteinene da motoroljen fra bimmeren hadde rennt frem til mitt bakhjul noe som gjorde saken til en glatt opplevelse. hehe.

Så skal jeg slippe bomba! Det er faen INGEN som ser mer ned på andre merker enn sitt eget enn volvo entusiaster! Hva er galt med å like BMW foran Volvo? greit at volvo er bra, men det er det jaggu masse annet som er også..

 

og visa versa.

Volvofolkene skiller seg nok ikke noe ut noe mer enn andre.

Smaken er som baken og det er det for alle.

Men Volvoforumet derimot her på bilforumet er stort, da sammen med BMW, VAG osv. Blir ofte til at det er disse bilene som lager en kampsirkel da de fleste japsebiler er mer eller mindre billigplast som er lite å snu seg etter.... Mitt syn da..

 

Men nå er vi langt utenom trådstarters emne her.

 

E30 er stilig bil med stramme gode linjer

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esso på Kongsberg kjører vi aldrig forbi uten å stoppe! Uansett! Handlet felgene til Volvoen på Essoen der, men var bare innom med M3en.

 

Har tatt en titt på gasswiren, den fikk ikke bånn gass. Var 1cm fra bånn gass, så jeg tok å justerte den, så nå er det mer liv i bilen ja! Men Volvo er jo hjertebilen:) Da det er min første bil og den bilen eg har brukt mest tid og penger på (ja, den har kostet mer enn M3'en nå etter 3 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW er ikke min smak.. Holder på å skru på med en 525i nå.. Gud for et hat.!

Har prøvd fler BMW og sitti på.. Men ikke imponert desverre..

Men folk har forskjellige krav..

 

De fleste nyere biler samt tyske biler fra begynnelsen av 90tallet er fryktelige å skru på.

Slik er det bare. hehe

 

men kjøremessig er det ikke mange familiebiler som klarer å prestere like bra som bmw gjør.

Såklart, en gammel tung 525 stiller noe for seg selv, men bmws 3serie. utrolig gode å kjøre, men å skru på dem, det gjør man bare hvis man har fått allt for mye C-vitaminer. ;)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen ble levert original med xenon så er det D1 eller D2 pæresokkel.

Dersom ikke så er det billigst å gå for universal xenonkit med H sokkler.

 

Får dem lett under 1000lappen for et sett nå.

Kina produkt vel og merke, men det fungerer så lenge man ikke ønsker det optimalt :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår