emilhetty Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Da har det blitt "antispin" aksel: Tenkte jeg skulle sandblåse og male den opp før jeg setter den på bilen, skal også ha i superflex foringer. Noen som veit åssen olje jeg skal ha på den? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Lsd olje fra Volvo. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Lsd olje fra Volvo. Takker ;) Noen som veit hvor mye en sånn aksel kan være verdt? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Var å henta 4 ganske så pene penta felger i går og, så nå slepper jeg å kjøre med stygge stålfelger. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 _-Sleggemekk-_ Kjøpte med olje for meg: Var å kjøpte diesel motorfester i sta og, vanlige motorfester holder faen ikke. Venter på superflex foringer fra pedersens-racing, når dem har kommet så kan vi sette på bakakselen. _-Sleggemekk-_ skal sikkert være med å "hjelte til" som han kaller det. Han kommer sikkert bare til å sitte på ræva som vanlig :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvor mye måtte du gi for diesel motorfestene? Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hvor mye måtte du gi for diesel motorfestene? Litt over 250 på mekonomen. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Har ikke giddi å oppdatert her i det siste, har ikke skjedd så veldig mye som er verdt å se heller. Men slenger ut noen bilder forde, så kan dere se på hvor stygg bilen er nå! Sånn så volvoen ut etter møte med et tre, det værste var at farta ikke var sånn veldig stor heller: Da var det bare ned til den andre bilen min for å hente panser, frontplate og fanger. den så sånn ut: Og da blei den stygg som juling, ikke klag på at jeg kjører med flatpanser grill da. Måtte bare ha en grill på den når jeg skulle på skolen, men nå har jeg fått lagd nye fester den den andre grillen. Jeg har strøken panser, frontplate og fanger som jeg skal ha på til sommern, må bare lakke pansere og fronplata først, og få tak i høyre forskjerm. Pansere som skal lakkes: Orka ikke å sandblåse akselen, så gjordet bare skikkelig reint og spraya den med understellsbehandling: Har fått satt på akselen på bilen, og den funker kjempe bra. Kan ikke si annet enn at den var verdt penga og en god del mere :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Kjipt med treet! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Det pleier da ikke stå trær midt i veien? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Kjipt med treet! Var kjipt ja, Fy faen så sur jeg blie når det skjedde. Alt det som jeg ødlakte var helt og pent. Men men, det er ikke værre enn å få lakka di tinga jeg har. Det pleier da ikke stå trær midt i veien? :D Det spørs helt hva du definerer vei som det, i mine øyne så sto treet midt i veien. Har et lite problem med at volvoen slepper fort foran, det var det som skjedde da. det gikk bare rett fram, og jeg fikk ikke gjort en dritt annet enn å sitte i bilen å bli forbanna. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Tenkte jeg skulle ta en liten update her, har ikke skjedd så veldig mye da. Har fått lagd dobble stabstag bak og foran, og jeg har kjøpt Xenon kit til bilen, Borsh bi-xenon. Det funker faktisk jævelig bra. Tar å slenger ut noen bilder av åssen det blei med dobble stabstaga. Jeg brukte ei 6mm tykk plate, og kappa til. Husker ikke måla lenger. plata: Litt prøving: Plata kappa i 2 og litt kortere: Prøve montering: Montert på bilen: Men kan jo ikke akkurat skryte av at jeg syns det blei så veldig mye bedre, det som der fra før var 17mm og jeg satt på 21mm og 20mm. Kan hende det blir bedre når jeg får på dobble foran og, så da begynnte jeg å lage til det: Veit ikke åssen det vil bli, jeg droppa di foringene som sitter i det beine som går ned til bærearmen. Tenkte jeg skulle sette det på bilen en dag for å se åssen det blir. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 nesten så man kan kom på ei god unskylding da angående tre du traff.. Det kom sprenganes mett ut i veien og i biln Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Da har jeg fått gjort litt siden sist, har fått satt på dobble stabstag foran. Bilder: Fant ut at det hjalp mye mer med dobble stabstag enn jeg trodde, det blei digg å kjøre med når jeg fikk på foran og. Begynte litt med det utvendige i sta da, lakka den ene hjulbua bak, lakken hadde flakka av etter at jeg banka inn hjulbuene for å få plass til felga. Så har jeg dratt av di stygge 86' listene, var heldigvis nesten ikke rust under dem. Noen som veit åssen den her: Biltema Norge er til å fjerne limet under listene med? skal ha det bort uten å lage riper i lakken. Fant ut hvorfor bakluka på bilen var mye mer blass enn resten av bilen for ikke så lenge siden da, bakluka er fra en nyere bil, som sikkert var så ny at det er brukt vannbasert maling, så blir mye mer blass enn resten av bilen. Var faktisk sentrallåsmotor på bakluka, var derfor jeg begynte å lure. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Pent :) Skal bygge meg doble stag jeg også når jeg får lakk på skiten! Så ikke ut som alt for mye arbeid? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg