Gå til innhold

Spotting i Trøndelag

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

Litt uvanlig syn i en av Steinkjers få(!) rundkjøringer i går, en forholdsvis ny Mitsubishi Evolution. Hvit av farge.

 

http://www.ferdinand-motor.no/index.php?option=com_content&task=view&id=186&Itemid=55

Må være denne jeg så i Trheim sentrum for en stund siden.

 

Ellers snublet jeg over en sånn Trueno sak i går kveld. Hvit med sort front/panser som gikk over i fartsstriper langs kanalene. Japsepotte og grå SpeedLine felger (evt replica etc).

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 652
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En Nissan Skyline R33 1995 kjørte forbi meg engang ifjor i Rissa, Sør-Trøndelag. Fulgte etter den å tok et par bilder:) (ikke god kvalitet)

 

dsc01466vz4.jpgdsc01464yf2.jpg

 

Den har jeg også sett i Rissa.

Den sto med motoren i gang ved kraftlaget en gang.

Var ingen folk å se i nærheten :S

Endret av Eclipse-R

Oida, den løsna gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en sølvfarga supra med prøveskilt og høyreratt på tiller i dag. Den gikk ganske greit for å si det sånn:) Og ganske rå lyd.

 

Den så jeg også.

Kjørte rundt ved city syd. Grisestygg styling, høyreratta og prøveskilt..

Haha.

'96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil.

'93 Calibra 4x4 Turbo.

'80 Ascona B, 2.0N

'94 Omega B 2.0 16v

Prosjekttråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! når han kjøpte den påstod han 800hk i bilen! kunne bare justere trykket så hadde han 1000hk sa han!

har visst vært hos bjørnstad til trimming for rund 50000 nå. etter det bled t 550hk i den!

jævlig bra trim for pengene, mista 300hk for 50000kr!

O 87 Bmw 320i

x 90 Opel Calibra 16v 4x4

x 90 Opel Calibra 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! når han kjøpte den påstod han 800hk i bilen! kunne bare justere trykket så hadde han 1000hk sa han!

har visst vært hos bjørnstad til trimming for rund 50000 nå. etter det bled t 550hk i den!

jævlig bra trim for pengene, mista 300hk for 50000kr!

 

hahaha. men for all del,550hk er mer enn nok ;)

ser ut som den går greit nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår