Gå til innhold

Spotting i Trøndelag

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

Spotta 2 stk. S2 igår, en mørk med Porsche 996 GT2 felger, og en kliiiin strøken en (hvit)

Også senere på dagen spotta jeg en original Focus RS ved brundalen.

 

Oh yes, tipper begge var coupe?

sort coupe med porsche turbo "vridde" felger?

perlemorhvit coupe - husker ikke hjul.

 

Dette er høyst sannsynlig to medlemmer av VACN som er gode kompiser, og han som eier den mørke går på skolen min...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 652
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oh yes, tipper begge var coupe?

sort coupe med porsche turbo "vridde" felger?

perlemorhvit coupe - husker ikke hjul.

 

Dette er høyst sannsynlig to medlemmer av VACN som er gode kompiser, og han som eier den mørke går på skolen min...

 

Stemmer det ja. Begge var coupe. Og jeg husker heller ikke hvilke felger som sto på den hvite..

'96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil.

'93 Calibra 4x4 Turbo.

'80 Ascona B, 2.0N

'94 Omega B 2.0 16v

Prosjekttråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lys grønn Audi A4/RS4 som stoppa meg her for litt siden..

Fullstyla osv, virker som at det var helt vill motor i den...

 

Han sa han målte meg litt for fort i ei 30sone med scootern..

 

men noen flere som har sett denne? Han hadde politiskilt osv åsså...

 

Mener jeg så denne parkert i fjordgata igårkveld , rundt kl 21:00 elns. Det var iallefall en A4 B5, lysegrønn, fullstyla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg så denne parkert i fjordgata igårkveld , rundt kl 21:00 elns. Det var iallefall en A4 B5, lysegrønn, fullstyla.

stemmer helt bra det ja!

men skjønner ikke at han bare viste kortet å kjefta bittelitt på meg, så kjørte... kunne mista lappen og skiltet på stedet jeg :P

 

mulig det var en som bare blei irritert på kjøringa å ville skremme meg litt da...

Audi 100 92' 2,3e

x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer helt bra det ja!

men skjønner ikke at han bare viste kortet å kjefta bittelitt på meg, så kjørte... kunne mista lappen og skiltet på stedet jeg :P

 

mulig det var en som bare blei irritert på kjøringa å ville skremme meg litt da...

 

Mja, hørtes rart ut det der! Rart at en "purk" kjører en full styla bil, med #kvass" motor..Men, er vel ikke usansylig heller da..hum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten stund siden nå, men jeg så iallefall følgende bil i krysset nonnegata innheredsveien.

 

VF13662 Audi:

Justis og Politidepartementet Trondheim

Sist EU-godkj:

15.02.2008

Neste EU-kontr: 02.2010

Skyldig Årsavg: 0

Omreg.avg:1484

 

Meca kan fortelle følgende om VF13662:

VF13662  Modell:AUDI A6 2.6   Type:C4A   Motor:ABC   Volum:2598   KW:110   HK:150   År:1996     Reg. dato:19961021   Chassinr:WAUZZZ4AZVN015289   Brennstoff:Bensin   Gearkasse:Unknown   Dekk:195/65 R 15   Felg:6J X 15   Totalvekt:2030   Farve:BLÅ     

 

Den hadde saftblander på dashbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten stund siden nå, men jeg så iallefall følgende bil i krysset nonnegata innheredsveien.

 

 

 

Meca kan fortelle følgende om VF13662:

VF13662  Modell:AUDI A6 2.6   Type:C4A   Motor:ABC   Volum:2598   KW:110   HK:150   År:1996     Reg. dato:19961021   Chassinr:WAUZZZ4AZVN015289   Brennstoff:Bensin   Gearkasse:Unknown   Dekk:195/65 R 15   Felg:6J X 15   Totalvekt:2030   Farve:BLÅ     

 

Den hadde saftblander på dashbordet.

 

Jasså, en Blå A6 også.. Ser ut som dem liker Audi da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har også en svart Audi 100 C4 2.6 (eller 2.8, husker ikke) til sivilbil. en kjenning av meg ble stoppet av denne. 130km/t over elgeseterbrua. men trur det er narkospanere som bruker den da han slapp unna med 4200 i bot da de egentlig var ute etter narko. han kjørte svart bmw så de undersøkte hele bilen og de som satt på:)

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en oransj Sierra med sorte baklamper og baklukespoiler rundt Pirterminalen i ettermiddag, brumm brumm!

 

Aner ikke om det er noe cosworth, men lett gjenkjennelig pga fargen og noe sorte striper opp på bakre dørene.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår