Gå til innhold

Hjelp til corrado kjøp!!?

Ranger emnet


mikke_26

Anbefalte innlegg

Hei, er ny her og skal kjøpe meg corrado. Har sett etter en nå en stund og trodde endelig jeg hadde funne rette bilen! Men den handelen ser ut til å ha gått til hel...e pga selger ikke fikk skilt på bilen (http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1546035) grunna noe eksos greier... Så nå har jeg begynt å leite igjen! Lurer på om noen har noen hete tips til meg? vil ha en G6o. Årsmodell er ikke viktig men den bør vere mørk av farge og ha skinn/delskinn interiør(helst sort). motor og uderstell må være i veldig god stand, ikke nøye om det er modifisert.. utvendig ser jeg etter en mest mulig clean bil med originale fangere osv.. men går jo altids ann å bytte ut en evt rs fanger e.l ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.. om det eneste som er galt er noe med eksosen, så er vel ikke det verdens største sak da.. svendsen eksos mekker jo nytt til deg mens du venter!!

 

prut ned di 5 tusen som det koster for ny eksos å du har en bil som ser hel å fin ut (hvertfall utfra annonse å bilder)

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk ikke skilt på den pga manglende cat sa han, men nevnte aldri noe mangel lapp på bilen før den dagen han skulle på godkjenning med den. Sa han bare skulle skrive kw i vognkortet og ta ut skilta. Hadde sagt jeg skulle ha bilen og skulle henta den i går, men så på torsdag sier han plutselig at han hadde en annen kjøper. Sier da at jeg byr over han og kan fly opp fredag.. så sier han at han skal gi en lyd etter godkjenning, når jeg snakker med han seinere sier han at den ikke gikk igjennom, og siden han jobber offshore og reiser ut denne helgen blir det ikke skilt nå ihvertfall... virket ikke interissert i å selge den med mangellapp, men sa han skulle sende meg nr til faren sin da han kanskje kunne fikse det og selge for han mens han var ute. siden har jeg ikke hørt noe:( fikk en litt dårlig følelse om kjøpet da liksom?! fikk noen bilder av motor rom og interiør av han, motor rom var skinnende reint og motor var helt rein og fin, så har syyykt lyst på den bilen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk ikke skilt på den pga manglende cat sa han, men nevnte aldri noe mangel lapp på bilen før den dagen han skulle på godkjenning med den. Sa han bare skulle skrive kw i vognkortet og ta ut skilta. Hadde sagt jeg skulle ha bilen og skulle henta den i går, men så på torsdag sier han plutselig at han hadde en annen kjøper. Sier da at jeg byr over han og kan fly opp fredag.. så sier han at han skal gi en lyd etter godkjenning, når jeg snakker med han seinere sier han at den ikke gikk igjennom, og siden han jobber offshore og reiser ut denne helgen blir det ikke skilt nå ihvertfall... virket ikke interissert i å selge den med mangellapp, men sa han skulle sende meg nr til faren sin da han kanskje kunne fikse det og selge for han mens han var ute. siden har jeg ikke hørt noe:( fikk en litt dårlig følelse om kjøpet da liksom?! fikk noen bilder av motor rom og interiør av han, motor rom var skinnende reint og motor var helt rein og fin, så har syyykt lyst på den bilen da!

 

så vent til fyren kommer hjem da..

er jo helt latterlig å ikke kjøpe en strøken bil fordi du ikke kan få den på minuttet.

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vent til fyren kommer hjem da..

er jo helt latterlig å ikke kjøpe en strøken bil fordi du ikke kan få den på minuttet.

 

ja, selvfølgelig! er ikke snakk om å la være å kjøpe bare fordi det tar ekstra tid...

 

Men lurte på noen små ting. bilen er har stått mye i ro de siste åra sa han, har dette noe å si for g-lader? den er forøvrig overhalt og portet hos g-tech, det var noe forsterking i magnesium og. kan dette være displacer? har ikke så mye peiling på g-lader jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke ha noe å si om bilen har stått litt.. men du trenger jo ikke gi bånn spiker med en gang.. starte litt forsiktig og kjøre den god og varm først.

 

også tar du å bytter olje å filter å sånn selvfølgelig

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, selvfølgelig! er ikke snakk om å la være å kjøpe bare fordi det tar ekstra tid...

 

Men lurte på noen små ting. bilen er har stått mye i ro de siste åra sa han, har dette noe å si for g-lader? den er forøvrig overhalt og portet hos g-tech, det var noe forsterking i magnesium og. kan dette være displacer? har ikke så mye peiling på g-lader jeg...

 

Displacer/scroll på g-lader er i magnesium ja, men har aldri hørt om noen som har forsterket den. Sveising av magnesium er veldig vanskelig når den først har blitt brukt i en lader. Blir en del urenheter i scrollen som er vanskelig å fjerne. Tror det kanskje er en selger som smører litt tykt på....

 

Skal du ha denne bilen godkjent, høres det ut som du må montere katalysator og nytt vanlig eksos anlegg eller effektanlegg med godkjenningspapirer

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Displacer/scroll på g-lader er i magnesium ja, men har aldri hørt om noen som har forsterket den. Sveising av magnesium er veldig vanskelig når den først har blitt brukt i en lader. Blir en del urenheter i scrollen som er vanskelig å fjerne. Tror det kanskje er en selger som smører litt tykt på....

 

Skal du ha denne bilen godkjent, høres det ut som du må montere katalysator og nytt vanlig eksos anlegg eller effektanlegg med godkjenningspapirer

 

oki, mulig han har ment forsterkede lager da? skulle ihvertfall være kvittering på det som var gjort med lader.

 

Hvor mye må jeg ut med for f.eks et supersprint effektannlegg? det er tüv godkjent er det ikke? andre forslag?

 

filter og olje er sikkert lurt å bytte ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, mulig han har ment forsterkede lager da? skulle ihvertfall være kvittering på det som var gjort med lader.

 

Hvor mye må jeg ut med for f.eks et supersprint effektannlegg? det er tüv godkjent er det ikke? andre forslag?

 

filter og olje er sikkert lurt å bytte ja:)

 

det er ganske dyrt. kan vel kanskje få tak et til rundt 6 lapper , men det er fra kat. å bak. en kat koster fort litt det også.. MEN! hvor er du fra? har en kamerat som jobber på svendsen eksos som gjør eksos jobber under bordet å skaffer deler til innkjøps pris :):yodude: :yodude: :yodude:

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med han selgern jeg også, han sa til meg at bilen ikke var så strøken i lakken, men ellers bra. Var noen parkeringsbulker og sånn. Trudde ikke det var påbudt med katalysator på 89 mod jeg. Han andre kjøperen var kanskje meg han mente, skulle ha den bilen jeg å men en som skulle kjøpe bilen min har ikke fått tak i penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ganske dyrt. kan vel kanskje få tak et til rundt 6 lapper , men det er fra kat. å bak. en kat koster fort litt det også.. MEN! hvor er du fra? har en kamerat som jobber på svendsen eksos som gjør eksos jobber under bordet å skaffer deler til innkjøps pris :):yodude: :yodude: :yodude:

 

Oki, blir jo litt da ja... bor i bergen jeg:) under bordet dealer er good:yodude:

 

Åja, litt leit at vi kom i konkuranse om bilen da:s er i utgangspunktet ikke påbudt med cat på en '89 modell nei, men siden bilen kom originalt med det er det ikke lov å ta den av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja stemmer!

Ja litt synd det, blir første mann te mølla da hehe..:cab

Tror for min del det ikke blir noe siden jeg må få solgt bilen min først! Kom over en skikkelig strøken en som står i drammen. Er gul og har vært med på gatebil tror jeg, men visstnok noe motortrøbbel der også syns jeg den var en smule for dyr

 

Blir visst det ja;) håper det ordner seg bra for begge iallefall! den oettinger utgaven? såg den på motortorget og har sett den før, var virkelig en fin bil det altså! hva slags motortrøbbel er det snakk om da?

 

jeg synes bare det er leit at jeg ikke hadde penger mens denne fremdeles var til salgs: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=2635&cat=725 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår