ganza Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Heisann. Skal ut imorgen å fjerne katalysatoren på bilen, er det fort gjort? og hvor sitter den? har ikke sett etter den enda :) Vil bilen bråke veldig mye mere etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Katalysatoren sitter rett "over" gearkassa, altså det er den første potta etter grenrøret. Er en helvette å komme til. Tror ikke du merker noen lydforskjell akkurat. Hvilken motor har du forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ganza Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Kjip hvis det er vanskelig å komme til.. Erstatnings røret kom idag, så har lyst å sette det på.. Får smøre meg med tolmodighet imorgen da, så går det nok smurt. Har 1.8t motoren. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Det er no forbanna drit å holde på med egentlig. Kanskje fordi jeg har dårlig tålmodighet da. Men det går da fint Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Jeg skulle gjøre det på min gammle A4, men ga opp når jeg så hvor trangt det var :O) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Hvor gammel er din A4 da? Har du 2 lambdasonder? Har du det vil bilen konstant gå i nødmodus. Ikke så mye å hente på å fjerne den heller, et par hk kanskje Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Katalysatoren sitter rett "over" gearkassa, altså det er den første potta etter grenrøret. Er en helvette å komme til. Tror ikke du merker noen lydforskjell akkurat. Hvilken motor har du forresten? er det den første potta som sitter rett bak turboen, som du kan se på venstre side i motor rommet?? Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 er det den første potta som sitter rett bak turboen, som du kan se på venstre side i motor rommet?? Helt riktig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Hvor gammel er din A4 da? Har du 2 lambdasonder? Har du det vil bilen konstant gå i nødmodus. Ikke så mye å hente på å fjerne den heller, et par hk kanskje Som Polo Classic sier, hvilken modell har du? Er det to lambdasonder på den må den ene programeres bort ellers kan bilen gå i nødmodus. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ganza Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 96 modell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg